1a advent!

Så var det första advent och ännu en helg är över. En otroligt mysig helg!
Nu ä det jul, och myset gör mig untochable! Nothing can bring me down now, för jag har adventsljustake! ;)
Lite så känns det. Allt blir lättare. Fast PA och svC har gett mig ångest hela helgen, har knappt gjort nånting.
Har mest såsat vid tv:n, njutit av enstaka solglimtar och SVULLAT godis, kakor o tårta. Firade ju pappsens födelsedag. Han blev hela 46 år i torsdags!
Men nu kom jag på att det inte blir nån skola på tisdag(bestämde förra veckan, vill INTE göra uppspelet. E inte klar med låten, kommer inte bli...). Då kan man göra läxor! O på torsdag e de SACO mässan, ovärt? Jag gör hellre PA.
Det löser sig.
Jag glömmer det nuförtiden.
Det finns inte med mig som det gjorde förr.
Behöver hitta dit igen.
Ingen engelska imorrn tjohoo!! Lämnar hålan 09.55 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0