Bääää!

Sugig dag. Mår dåligt. Mår illa, trött, ont i huvet :( Imorse när vi kom till skolan var SvC inställt. Tjohej! Fast vi gjorde iofs PA istället. Å de va ju bra. Men ändå. Engelskan var meningslös, men helt ok I guess. Flight of the concords e riktigt jävla kul. Sen mådde jag piss, vi åkte å lånade om böcker på Medis och sen åkte vi iaf till Vurma och drack varm choklad. Det var dagens ljuspunkt. Fett med mys.
Jag missar min sång imorrn för skolfotot. Bajs. Nu när jag har rolig läxa å allt.
Det snöar också. Eller, haglar rättare sagt. Spännande.

Igår var ändå en fin dag. Hade väldigt roliga förslag om utklädnad på klassfotot på klassrådet. Vi är verkligen en säregen klass. Haha. Tillslut fattade vi ett, hyffsat, enhälligt beslut; Bajspåsar. Wtf? Skitkul e de iaf. x)
Blev inget rep dock. Therese sjuk och trummis upptagen. FAIL! Lite stressande är det.. Det hjälper ju inte att min MuPr e typ helt oengagerad heller. Men jag bokade iaf en studio tid.
Va kvar fett länge, hjälpte älskling med religionen. De va faktiskt ganska kul.
Sen blev det handling och goood mat. Och jag färgade älsklings hår! :D De blev superfint, tycker jag iaf. :)

I måndags tog vi en personal day. Gå till skolan kändes fysiskt omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0