First and last.

Första november idag. Ny månad, men slutet på lovet.
Är så jäkla trött på allt. Dåligt igår, sämre idag.
Mår skit helt enkelt, allt känns så jävla värdelöst.
Vill inte åka till skolan imorgon.
Så här har jag inte känt sen högstadiet, trodde aldrig jag skulle känna så igen.
Kan man inte få en släng av svininfluensan?
Men det här hjälper:http://www.youtube.com/watch?v=xF92Q884ezE&feature=related
Första bra sångläxan. Va ju "sjuk" sist så hon mailade den här läxan. Är helt kär. Försökte lyssna på Ane Brun förut för jag hade hört att hon ska va bra, men jag gillade det inte. Nu är jag helt såld. Det här är fantastiskt. Så glad.
Fast det är ju en läxa vilket så klart drar ner det hela lite.
Är så dålig på att ta ut på gehör.. Satt hela dan igår känns det som, men det går inte.
Försökte fuska å kolla på covers på you tube, men det hjälpte inte. Är för dålig på gitarr.
Idag har jag inte gjort nånting känns det som. Tog ett långt bad och deppade. Försökte göra PA. Fikade.
Har mest ångest för att åka till skolan imorrn.
Igår var det väl ungefär samma. Malin och Oskar, päronas vänner, var på besök med sina ungar.
Var väl helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0