MTO.

Måndag. De var en måndag. En jobbig dag. Ok, inte så farligt. Men det är alltid så jävla trögt. Upp tidigt för att åka från Ida. Segt. Tilda mådde också piss så hon gick hem. Jag ville INTE ha trummor, fast jag vet att det antagligen inte hade varit så farligt. Orkade inte. Så det blev ingen ensemble heller.
Jag och älskling åkte hem istället, handlade för vår tajta budget(jag har nu 12kr kvar på mitt konto... Tur att de blir nya pengar på måndag!) och sen gjorde vi väl inte särskilt mycket. Som vanligt.

Igår va bättre. Hade tänkt skolka och typ göra läxor hemma istället. Ville inte gå till skolan och jag hade ju redan sjukanmält mig för måndag eftermiddag... Men sen påminde Ida mig att vi skulle få feedback på PAt, så de blev till å maka sig dit ändå. Och det var bra för det var inte så farligt. Det är ju aldrig det.
Jobbigast kändes skapande, men som tur var va Malin inte heller klar med sin txt så vi kunde inte repa, och jag sa att jag inte skulle vara där nästa vecka. Jag kan nämligen se in i framtiden och jag såg att jag kommer vara sjuk då.. ajajaj. Hehe. Jag, Tilda å Katta satt i fiket istället. Jag gjorde PA, skrev typ halva sagan utifrån det vi redan kommit på :) Sen fick vi braaa feedback! Jag var jättenervös för att vi skulle vara tvungna att göra om typ hela arbetet. Men det kändes jätteskönt och det är inte så mycket å fixa. Bara sagan som måste bli klar... Men de ska vi fixa i helgen.
Eftermiddagarna fylls numera av våra utökade kanaler. Inte bra, inte bra. Men kul.

Idag har väl vart ok. Fin morgon iaf! Ida har varit jobbig och jobbat som en tok. Gjort både SvC referatet som vi skulle göra på lektionen(Som jag inte har gjort klart än..) och KuHin och gjort klart sin slöjuppsats! Jobbig... Själv känner jag huvudvärk bara jag tänker på skolarbete. HATA!!!!(Skolan alltså..)
Vi repade också! Välbehövligt med tanke på att det inte blev nåt i måndags. Jag lärde mig Tildas låt på bas :D HAr typ dumpat de flesta låtar, det kommer ju inte gå... Blir min låt, kattas, tildas, the kinks, so this is christmas och kanske Nu kan du få mig så lätt. Dä bli no bra. Fast vi har bara 1 1/2 gång kvar å repa...hehe.
Anyway. Nu får de va färdig bloggat för idag. Inte bra å blogga istället för läxor.. men wtf.
Fick nyss veta att det blir gratis skolmat i vår, tjoho! Väldigt bra. Då kan man kräva lite mer matpengar av morsan utan dåligt samvete, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0