Relief.

Det finns ingen poäng med att planera i detalj, det finns ingen poäng med att oroa sig, ingenting blir ändå någonsin som man tänkt sig. Jag vet ju det, och ändå blir det stress, panik och ångest. Helt i onödan.
Som vanligt löser sig allt.

Repet gick skit bra, klara på en halvtimme. Dom satte de direkt, kommer nog inte ta lång tid å spela in heller. Så jäkla skönt! Blir ingen vaccinering heller så där försvinner ett stressmoment till. Vaccinet är typ slut så det blir på Torsdag, men då är jag på gymnasiemässan å spelar! Så vi har gott om tid imorrn innan konserten. Och visst, jag kommer sent till Ida på torsdag pga mässan, men skit samma.

Sen är det eftermiddagarna. Eller, snarare kvällarna. Någon gång den här terminen blev det så att läxor helt enkelt inte görs efter skoltid på vardagar. Bara musikläxor som man måste träna mer på, och det är ju kul! Det är otroligt skönt faktiskt. Det finns liksom inte med i planeringen att göra läxor då. Antingen görs dom i skolan eller på helger. Det gör att man står ut. Mat, mys, kyssar och tv gör det uthärdligt. Gör allt uthärdligt.

Igår va väldigt mysigt. Skolan va väl ok. Fick träffa älskling igen<3 Va lite ensamt i helgen utan henne...
Skolan va ok.

Hann se lite Lisa Nilsson också. Hon verka chill.
Försökte göra religion och datakunskap, men de gick inte så bra... noll fokus. Kunde inte koncentrera mig alls.

Imorrn är det iaf Anna! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

jag har tänkt på det en hel del den senaste tiden. inget blir nånsin som man tänkt sig. det är ingen idé att varken hoppas eller oroa sig. o definitivt inte nån idé´att planera. jobbigt för en planeringsmänniska som jag...

2009-11-18 @ 19:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0