Last weeks news.

Så. Vad har hänt sen sist? Mycket. Jag har gjort så himla mycket roliga grejer. Faktiskt. Ändå känns allt bajsigt. Det är väl ironiskt eller hur? Det är det här man kommer tänka tillbaks på sen. Minnas. Alla äventyr, allt kul. Det känns som det går mig förbi.
Anyway. På Onsdagen var det konsert som väl gick helt ok. Kunde ha repat mer, men jag va så otaggad.. Men överlag var det defenitivt en av våra bästa konserter! Överlag väldigt hög nivå. Riktigt nice.
Tråkigt att inte älskling var med bara. Hon var "sjuk" för att slippa Sv C talet, men sen visade det sig att hon var sjuk på riktigt :( Mitt tal gick finemang dock, bra respons :) Fick MVG med ett litet minus för att jag drig ner mig själv genom att inte använda dator eller overhead istället för bilder på papper. Och jag håller med. Det var rätt B. Men jag pallade inte. De gick ju bra ändå.
Fika för utomsocknes var det sen, så man fick lite middag. Fett tråkigt utan både älskling och therese. Pratade dock med en(dryg) 2a som kommer från värmland som tydligen känner en som jag kände i högstadiet! Kul det där. Med världen.
Kvällen var mysig och vi var uppe aldelens för sent och pratade.
Torsdag. Älskling var fortfarande sjuk och stannade hemma :( Pallade inte gå på datakunskapen. Så går det när man är uppe å snackar deep stuff! Tog sovmorgon. Appropå det fick jag se min närvaro häromdan. Hehe. 5.5% ogiltig. 12% "Giltig". Dvs. "sjuk". Haha. Och jag tycker ändå inte att jag vart borta så mycket. Vad skulle hända då? Jag undrar för jag pallar Inte MER! Aja. What ever..
Hade religionsprov också. Kunde typ inte plugga. Som en spärr. Satt och gjorde ingenting både Onsdag och Torsdag. Det gick inte. Men det gick helt ok ändå. Svarade på alla G grejer(vilket var mycket!! Typ 95%. Skit skumt) och VG frågan. Flummade ut totalt så jag vet inte om jag får VG men jag gjorde mitt bästa iaf. Vet inte hur hon hade tänkt att man skulle hinna svara på båda, när jag var klar hade det gått en kvart över tiden. Dålig planering AB. Skönt å ha det över iaf. Fett dryg vecka, men 3/4 grejer avklarade, det kändes så fett skönt.
En fin sak hände iaf, Annie min fina vän blev en stor kaka. 18 år stor.
GRATTIS på dig igen<3 Och förlåt för chokladsnopparna ;) Men du gick ju inte ut så du kunde få din riktiga present, en drink! Du får ta den en annan gång :)
Åkte hem å kollade på sugar rush å käkade. Sugar rush är min och Idas nya obsession nu när L-word är slut! Känns lite tomt..snyft...


Fredagen var nice, åkte till skolan med älskling å va med på deras föreläsning på ensemblen. Den var fett bra! Som jag hoppats, de va ju därför jag va me ;) De va Matildas pianolärare som snackade om sitt liv å de va fett bra och väldigt underhållande. Han har liksom vart PUDELROCKARE! Bäst var ändå: Han "ritar" på skärmen medan filmen laddar. "Ser ni vad jag ritar? Ja. Ett hjärta..." Gulligaste ever.
Sen skrev jag klart svenskan och lämnade in skiten. Blev en krönika, typ. Så jävla befriande var det. Å äntligen vara av med det. Jobbigaste veckan hittills var över.
Det var ju tänkt att vi skulle ut å fira Annie på kvällen, men hon bangade och jag va så jävla trött. Blev tydligen bara Sussi, Linnéa och Hanni tillslut. Typiskt oss, haha. Kollade på Idol å käkade chokladmousse istället. De va rätt värt.
Låg i sängen och käkade ostbågar hela lördagen. De va fett nice. Hade många saker jag tänkt göra minns jag. Typ läsa svenska boken iaf, och engelska debatt. Men det blev ju inte riktigt så. Mysigt iaf. Käkade gröt till middag innan vi åkte till Katarina xD Orkade inte handla.
Kvällen va skit mysig med alldelens för mycket socker i form av muffins och chokladtårta som va sjukt goda(katarina är duktig!), vindruvor och kex med ost. Och läsk. Massa prat, flum, om skolan och människor, relationer... Vi dansade och planerade vårt framtida liv som strippor/burlesque dansare, hahaha.
Matilda spelade ett otroligt vackert stycke som hon själv komponerat och som hon ABSOLUT måste spela igen, och spela för sin lärare. Så det så.
När Katarinas other buddies dragit snackade vi sex till klockan 5 på natten. Precis som i högstadiet. Det var helt underbart. Flummigt och mysigt och grymt kul utan en droppe alkohol. Bara trötthet och socker. Jag blev så glad.
Katarinas polare tyckte nog vi var ganska vilda....
Vaknade halv 1 hos katta. hehe. Åt massa god frukost/brunch och när vi kom gjorde vi väl ungefär...Ingenting. Haha. Kom ju hem typ 5 så det var ju liksom inte så mycket kvar av dan. Myste, kollade tv å pratade :)
Ja. Det var förra veckan det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0