Måndagströskeln

Idag var en väldigt jobbig och bra dag. Första delen av dagen bestog av ångest, frustration och trötthet. Började med att stressa till bussen för att komma tidigt till skolan för att träffa älskling. Som var sen. Fail. En ljuspunkt var när vi bestämde oss för kryssning. Om vi kan få med folk. Men jag måste bort härifrån!!!! Vill verkligen. Sen allmänt skolhat. Allt kändes bara så jävla tungt och meningslöst. Ville bara gå hem, ville inte ha trummor. Allt var bara bajs. Men det gick helt ok. Det var roligt. Vi ville inte gå på ensemblen men det var roligt. Det gick bra och det lät bra. Jag ska stå och spela trummor. Det är coolt. Vi ska spela You really got me. Den låten är SÅ enkel och SÅ bra. Det kommer bli så bra. Jag blev så glad. Sen mådde jag bra. Jag var övertrött, hyper och hungrig, men glad. Vi köpte naturgodis på Coop. Naturgodis, toapapper och ljus. Vad säger det om en liksom? Det blev naturgodis och majskolv till middag. Säkerligen inte exemplariskt, men gott.
Jag lagade fett god mat igår. Rödbets och potatis rårakor. Mmmm… De borde alla testa. Sen pratade jag med älskling och såg Bridget Jones. Det var mysigt faktiskt. Fast jag var själv.

Det känns som det värsta är över nu. Det tyngsta. Resten av veckan blir det utför. Tagit mig lver tröskeln. Måndagströskeln.



Måndag 12 oktober(hade internet men inte tid)

Kommentarer
Postat av: Tilda

KRYSSNING!

2009-10-15 @ 22:06:34
URL: http://myspace.com/torevolution

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0