Sjunde dagen

Igår var fantastiskt, idag är jag trött. Men vädret är vackert. Vackrare än igår. Det känns så. Jag älskar ljuset idag. Alla färger blir så fina när det är mulet och regent hänger i luften. Jag är väldigt glad och harmonisk. Lycklig rent av. Promenerade från Orminge centrum. Jag skiter i allt idag. Faktiskt. Fuck it.

Promenerade lite igår innan jag åkte till Matilda också. Måste ju njuta lite av solen. Jag gick i skogen och allt var så fint och jag tror att det var så fint för att jag inte hade tid att vara där för alltid. Om jag bara gått ut utan tid att passa hade jag inte njutit lika mycket. Det var fint iaf. Och jag hittade en ny stig som jag ska utforska någon gång. Hade tänkt åka hem tidigt från Matilda, hade inte ens tänkt sova över, men det var så mysigt. Jag ville stanna. Länge sen jag hade sån mysig uppesittarkväll med prat. Lagade mumsig wok, sjöng lovsång, bakade kakor och pratade i typ 5 timmar. Om kyrkan, utseende, kropp, sex, och presenter. Såg halva Patrik 1,5 också. Sen somnade vi. Jag, Sussi, Linnea och Matilda i Matildas säng. Vänner. (Sara svek vid typ 9, men vi gillar henne ändå.)

Dog nu när jag kom hem. Kollade på tv. Intressant program. Orkade inte bry mig om äcklig religion och liknande. Egentligen gillar jag religion. Men inte just nu. Bajsaaaa!

Borde dammsuga också. Och Duscha. Diska har jag gjort iaf…. 



Äntligen har allt fått färg! Äntligen är träden orangea, gula och röda! Hösten har varit seg i starten. Jag tror det varit för varmt. Men nu är det så vackert. Älskar det.


Söndag 11 oktober(inget internet)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskade den kvällen. så okomplicerad och bra. och kakor

2009-10-16 @ 08:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0