Tisdag

SNÖ! Det snöade i morse. Helt stört. Jag gick upp, gick på toa. Tänkte ”Nej, regnar det?” Går närmare fönstret. Det snöar! ”Ida kom och kolla, det snöar!” ”Hrmmmmm…. Sover jag fortfarande?”
Kul var det.

Mindre kul var när jag tog på mig en mössa och såg ut exakt som i ettan. Massor av flashbacks, vilka kläder jag hade och hur jag mådde kom. Det var inte kul. Fast jag ska pröva igen. Måste ju ha mössa i vinter… Helt lika dan var jag ändå inte. Äldre, säkrare. Annan blick.

Var stört kallt idag. Det plus snön, som btw smälte bort så fort den landade, fick mig att plötsligt längta väldigt efter jul. Tända ljus i mörkret och lussebullar. Längtar.

Dagens bästa va definitivt Linneas dead pig face på lunchen. Så hysteriskt var det länge sen jag skrattade i skolan. Stört roligt. Made my day.

Sen övade vi min låt och det gick bra. Kändes lite jobbigt ett tag, men det blir nog toppen. Var med på Kattas lektion och fixade stämmor också. Ska bli kul med uppspel faktiskt. Sv C känns inte så jobbigt heller. Det går nog bra. Skit samma.

Har typ inte pluggat nån religion, men det får bli imorrn. Orka bry sig. Kan man vara mer omotiverad? Jag tror aldrig jag har varit det.

Helgen ska bli kul iaf. Krogen och Katta. Bara ta sig igenom den här veckan nu. Halva gjord imorrn.



Tisdag 13 oktober (internet men inte tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0