11/9

Happ. "September eleven". Minns inte särskilt mycket från själva dagen. 8 år sen, jag var 10. Kommer ihåg att de va nåt extra läskigt på nyheterna. Pratade väl om det i skolan. Kommer bättre ihåg när mamma o pappa var borta å farmor va barnvakt. Jag kollade på en dokumentär om hela grejen, de va väl ett år efter kanske. skit jobbigt, kunde inte sova sen. Blev skakad men kunde inte slita mig. Spännande det där. Vad man finner upprörande.
Vart helt ok dag.
Åkte tidigare till plugget som vanligt. Mysigare å åka tillsammans, å man kan ju göra läxor. Ida åker ju tidigare när jag börjar först. Fanns inget trumrum så jag kunde inte öva, vilket var skönt på ett sätt för jag hade ändå inte orkat. Skulle istället prata med Lotta om syfte och frågeställningar men hon va antingen borta eller upptagen. Gjorde lite powerpoint till datan istället. Läste Sv C uppgiften, drog runt...
Har inte gjort klart å lämnat in syfte å frågesetällningar än. Vi skulle maila men de glömdes bort..Hehe.
Är hemma nu iaf. Hade fett flyt när vi drog från skolan, men vid gamla stan frågar Ida om jag har oboyen i väskan. "Men den har ju du!" Förvirring. "Helvette!" Glömde bagen i skolan. Bröt ihop. Så jävla jobbigt. Orkade verkligen inte. Skulle träffa mor i stan också. Så sjukt drygt å ta sig för att att åka ända tillbaka. Va redan trött....Stressa för å hinna med nästa tåg. Morsan hade ju inte åkt än så de va inte hela världen men ändå.
Fast värst va att så plötsligt behöva åka från Ida. Vi va i god tid så jag hade sett fram emot att hänga å att hon skulle vinka av mig. Så va jag tvungen att stressa tillbaks... Inte kul. Mådde inte bra.
Jag känner att jag inte klarar minsta bakslag just nu.
Då brister det.
Får ont i bröstet.
Vill bara gråta.
Pupiller som tefat.
Svettas.
Svårt att andas.
Har ofta magknip.
Vad göra?
Kändes skitjobbigt att sätta sig bakom ratten, första gången sen uppkörningen. Men när man väl satt där gick det bra. Helt ok, fast ja va ganska trött. Ska köra imorrn också, sen tror jag att jag ska åka till älskling. Rätt drygt egentligen men jag vill verkligen. Behöver träffa henne. Mys med filmkväll också, kul me allt folk som ska komma. Jag behöver lite kul.

Kommentarer
Postat av: matildis

klapp på huvudet. jag ska bjuda dej på en kaka när du kommer tillbaks till skolan på onsdag <3

2009-09-12 @ 18:45:45
Postat av: Sara

Du är fin och jag vill träffa dig mer än jag gör. Saknar det! <3

2009-09-13 @ 08:55:43
Postat av: annie

du är bäst ju. bäst.

2009-09-13 @ 13:16:49
Postat av: Stinsen själv

Annie: tack. Du är bäst. Vet du att jag blir glad varje gång jag ser dig?

Sara: Jag saknar dig!!!! Vi ses ju aldrig.....

Matilda: Du är så fin. Jag tar tacksamt emot kaka...

2009-09-14 @ 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0