Before and after.

Före och efter. Livet. Livet före och efter körkort. Det finns ett sånt.
Ungefär som när jag tatuerade mig. Kände mig hel. Ny, aldrig mer den samma, men hel.
Det är ändp en ganska stor grej det här med körkort. Man växer upp. Mognar. Hur cheezy det än låter.
Som jag skrev till Annie: Det är faktiskt ett stort ansvar att framföra ett fordon, och bara att jag säger det visar ju att det börjar bli dags att snacka pension....
Jag vet inte om det är en landsbyggdsgrej, men jag tror det. Där blir man inte vuxen förrns man tagit körkort. När man tagit körkort blir man vuxen. Det är liksom målet. Från det du föds går du mot KÖRKORTET. Haha.
Så radikalt är det kanske inte. Men ändå..
Tror inte jag riktigt har fattat det än. Att det är över.

Känner mig fortfarande helt omotiverad till skolarbete. Tänkte att de kanske skulle bli bättre nu när körkortet slutat ockupera 99% av ´min hjärna. Ok, lite bättre kanske det är. Nu TÄNKER jag iaf på det. Men inte är det mycket...

Fett chill dag idag. Skolkade från SvC. Hade inte gjort uppgiften och jag orkade inte åka så tidigt....
När jag kommer dit visar det sig att Eng B är inställd vilket innebar att min ända lektion var mentorssamtal. Det varade i ungefär 10 min. Max. Tjohooooo!
  Men de va ändå rätt nice å va i skolan. Träffa alla å så. Satt i fiket hela dagen. De va mys :)
Sen har vi bara chillat hela eftermiddagen. Jag hade med mig mat hemifrån så vi behövde inte ens handla. FETT skönt. Har dock inte gjort sångläxan. Den här veckan heller. Men imorrn kommer jag iaf gå dit. Nu är jag glad och lat, vilket är bättre en ledsen och lat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0