:)

Jag har köpt en ny tröja. Den är blå och jättefin. Känner mig så snygg i min nya tröja. 65 spänn på statsmissionen. Gick på stan med Sara, Matilda och Kattarina idag efterskolan. Ida åkte hem till Tystberga, hon ska jobba imorrn. Först kollade vi på massa skor, jag vill ha kängor! Men jag har lite för specifika krav. De ska vara lagom höga, typ 10håls, inte för dyra och inte i läder..... Tror ända sättet att få dessa är att pröjsa 1200 spänn och beställa via internet... Får se om jag vill lägga pengar på det. Kanske gör det ändå. Vill verkligen ha ett par.
   Sen åkte vi till Sophies å fikade, där joinade Annie. Sen kom även Robin, Joppe å Tildur. Fick störda flashbacks och nostalgi känslor. Skulle ge typ vad som helst för att få flytta tillbaks till Munchen. Eller. Det skulle betyda väldigt mycket. Sickla har ingen själ. Det blev precis som jag fruktade. Munchen är vårt hem, där finns Rytmus själ. Den är förlorad nu. Saknar det verkligen.
  Va otroligt mysigt iaf. Fina vänner<3 Har saknat att umgås med er.
Efter Sophies gick vi till African touch och sedan till Statsmissionen. Hann in en sväng på Emmaus också. Fett med mys. Älskar Söder så himla mycket. Vacker dag med underbara människor på vackra Söder. Kan det bli bättre?

Igår var ennu en fin dag. Min sånglärare förstog på en gång utan att jag behövde förklara särskilt mycket. Hon är bra fin ändå. Är faktiskt taggad på å göra läxan nu. Ska bli kul.
Var i valet å kvalet om vi skulle stanna på nollningsmötet, men vi blev kvar. Jag ville höra vad Lotta och Stefan skulle säga om att de tagit ner alla lappar som satts upp om nollningen. De var tydligen diskriminerande. Men visst, dom har rätt. Egentligen. Men de va ju kul... Whatever. E fett taggad på nollningen. Kommer bli så jävla kul. AAA! Vi ska va så snygga. JÄ.

Chillade hela kvällen, som vanligt :p Kollade L-word. Å mat från frysen. Nice!

Tisdags har jag ju inte skrivit så mycket om. Mådde bra å va glad. När jag vaknade var jag dock nervös. Stört egentligen att jag fick en tid exakt en vecka efter. De va ju stört nice. Iallafall.
Var nog mindre nervös en första gången. Eller, ok, jag va stört mycket mindre nervös. Jag va sjukt nervös första gången. Stört.
Nu var det mer under kontroll. Satte i Louise Hoffsten i bilen. Sex. Bästa skivan. Kommit på att jag blir mindre nervös om jag sjunger. Jag sjöng för ful hals.
Hatar den där stunden när man sitter och väntar. Då hinner allt ikapp en. Tillslut blev jag iaf uppropad. Helt annorlunda snubbe denna gång. Fick veta efteråt att han var den som satt i baksätet när brorsan körde upp. (Han jag körde upp med första gången var under utbildning när brorsan körde upp, och han körde med honom båda gångerna. De som är under utbildning har ju en i baksätet som har koll och även har sista ordet. Han som satt i baksätet då hade jag alltså min andra gång. Vad är odsen?) Tror han jobbat betydligt längre med detta.
   Var både mer och mindre nervös när jag körde. På ett sätt kändes det som jag slarvade mer. Fast det kanske jag inte gjorde. Behövde inte ens parker fast jag failade på det första gången. Å vi som tränat så mycket parkering xp Men nu e jag ju bra på det iaf. Men som sagt, tror han hade betydligt mer erfarenhet och kollade på ett annat sätt. Kändes typ som han hade barn som kört upp. Som han fattade hela grejen på nåt sätt. Jag vet inte. Han såg liksom direkt om man kunde köra och såg mer till helheten.. Men ändå, när vi satt där på parkeringen hade jag ingen aning om hur det hade gått egentligen. Kunde inte riktigt ta in det när han sa att jag var godkänd. Totalt overkligt. Grät lite i bilen hem. Pratade i 1000km/h.
  Mamma öppnade skumpa till middan(eller ja, mousserande vitt vin som smakade sådär, Riktigt vuxenvin...;p). Tänkte köpa chokladmousse men orkade inte. Hyrde Män som hatar kvinnor. Ovanligt bra för en svenskfil måste jag säga. Eller rättare sagt, en svensk thriller/deckare. Bra intrig och Lisbet Salander va lätt den skönaste kvinnliga karaktär jag sett på länge. Även om jag håller med Matilda om att hon va ganska schablonartad. Men skön. Som fan. Befriande.

Det ska vara vackert väder hela helgen. Kan njuta nu. Av hösten. Den befriande.
Jag ska städa, göra läxor och promenera.
Imorrn ska vi se Taking Woodstock. YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0