Days passed.

Igår.
Igår var det Onsdag. Otroligt segt att komma upp, vet inte varför.
Kände mig väldigt seg på Svenska C. Och allmänt otaggad. Nu har ju älskling bytt till den också, å det är ju bra. Skulle bara vilja vara lite piggare så jag kan uppskatta Saras sällskap, vi ses ju så sällan..
Var duktig och gjorde sångläxa. Åt lunch. Jag har väldigt lång lunch på Onsdagar.
Efter engelskan insåg jag att jag slutar 12.40 på onsdagar, pkus lite mentors träff. Hur har detta kunnat undgå mig? Förra veckan satt jag å fikade i skolan hela onsdagen, skolkade ju Sv C å hade ingen Eng.
Men veckan innan det? Och innan det? Jag vet inte... Det är ett mysterium!
Fikade supergoda kakor som Tildur bakat i väntan på Ida som slutade halv 2. Handlade lite i Orminge å va hemma halv 3. Stört skönt. Chillade och var duktig och gjorde kompskiss på min låt.
När vi skulle laga mat luktade och smakade vår haloumi bajs, till vårt förtret. Hade verkligen längtat efter haloumi. Mailade Zetas kundtjänst och fick svar idag, vi ska få en värdecheck. Bra det! Vi blev faktiskt ledsna.. ;) De fick bli couscous med vitlöksås, morot och macka istället.
Såg första avsnittet av säsong sex på L-word. Det flippar UR! Spännande...
Jag tog en fin promenad i kyliga höstkvällen och utforskade Orminge ännu lite mer. Det är faktiskt ganska fint.
Sen bakade vi muffins, och den här gången blev dom inte brända(brände dom i Tisdags...) utan supergoda! Choklad med hallonsylt :) Vi har gjort av med typ 3/4 burk hallonsylt på en vecka....Hehe.
Ida somnade vid 22 åt fel håll i sängen. Jag sparkade henne tydligen i huvet hela natten, men jag ville inte ligga åt det hållet faktiskt! Haha.
Dagen innan den var Tisdag. En soft dag de me. Bara Sv B och Skapande verksamhet. Såg på magnolia. Hann dock inte se hela för den e så lång, så vi måste hyra den.. Mindre bra kanske. Fick inte så mycket inspiration och känsla för den heller... Men det kanske kommer om man ser hela. Får hoppas det.
Skulle vilja göra nåt med dragspel tror jag. Pratade med Matilda på pendeln idag om att spela på hennes examenskonsert. Amelie låtar. E fett taggad! Hade tänkt spela ikväll men jag orkar nog inte..
Ida och jag var duktiga när vi kom hem och gjorde vår tidsplan för PA. Den blev dock lite flummig... Men va fan. Sen skriver vi aldrig loggbok heller. Å det gör jag inte i skapande verksamhet heller. Jag vet inte vad jag ska skriva! Drygt... Känns bara som en extra grej liksom. Bajs.
Gjorde stört goda crepes iaf. Det var bra. Gjorde muffins också, men dom blev inte riktigt lika bra... Men ändå helt ok. Bara liiiiite brända. Fast vissa ganska mycket, haha. Men helt ok.
Vet inte vad vi gjorde mer... Kollade väl på Idol som vanligt. Sen? Vet inte. Inget viktigt skulle jag tro.
en fin dag.

Kommentarer
Postat av: mats

jag är taggad på amelie! fan vad kul att du är på! kunde inte blivit bättre liksom :)

2009-09-25 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0