Höst

Nu börjar den kommer på riktigt, hösten.
Idag är det ett år sedan Rosendal. Idag var vi där igen. Vi tre.
Det var underbart.
Det var inte samma sak, och kanske kommer det aldrig bli det, men det var fantastiskt.
Nu är det tradition. Vi har tummat. Tills kulturtantsdagar skall vi återvända.
Jag älskar Rosendal, jag vill bo där. Och jag älskar mina vänner.
Dom har så gott bröd där. Och te. Jag skulle kunna leva på Rosendalbröd.

Vi åkte båt dit och båt hem. Om än en kort bit, för vi var sena. Skulle hem till Ida och Matilda och prata nollning.
Vi blev bara en timme sena...
Bestämde vad dom ska få göra, musik mm. Jag e så fett pepp! Kommer bli skitkul. Önskar vi hade lite mer å dricka bara... Men men. Hehe.
I am the furer!! Mohahahaha.

Sara och Matilda gick, Tilda var kvar. Vi bakade mumsiga scones och såg på Sinbad. Ida å jag åt mumsiga ugnsgrönsaker. Det var så mysigt. Underbar dag.
Hade velat vara längre i hösten.

Igår hämtade jag mitt körkort!! Såg helt ok ut faktiskt. Liiiiiite som en fisk. Men men. Ändå bättre en fult bank ID från 8an... Känns fett skönt. Känns konstigt. Jag har ett körkort i min väska. Och det är mitt. Mitt liksom! Konstigt.
Skrattade lite för mig själv när jag körde hem från posten. Själv.

Åkte till skolan å käkade lunch, fik med mig en gigantisk påse plommon från min mor så Robin å Joppe hade plommonätartävling. Knäppisarna.
Träffade Ankan å Vicki vid Mariatorget sen å fikade. Mycket mys.
Jag fick dock huvudvärk och blev väldigt trött... Men de gick över. Super kul å ses iaf!
När vi kom hem lagade vi stöööört god mat. Ärligt. Sjukt gott. Fyllda champinjoner. Måste bjuda nån på de.

Imorrn blir det nollning o fest. Tjoooo! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite mer att dricka?

Jag är bakisx)

2009-09-27 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0