Monday, monday

Höll på att få en hj'rtattack efter att jag å Ida handlat idag. Upptäckte att jag inte hade min mobil när jag skulle kolla klockan. Kom på att den måste ligga i ensemblesalen. FAN. Så jäkla jobbígt. Men inte lika illa som förra gången, nu har jag ju inte fått den av min käre far heller(som aldrig skulle förlåta mig....). Men som tur var är den i repan. Ida hittade numret på internet å ringde å den va där. Så jäkla skööööööööööööönt!

Gjrode pannkakor till middag. Hur gott som helst. Har verkligen vart sugen på det jätte länge nu! Super mysigt var det<3<3<3 Fast halva satsen blev faaaaaaail xp Men det smakade smaskens iaf.
INgen keso dock, kom på det när vi redan kommit ut ur affären. Orkade inte gå tillbaka... Va så stört trött. Keso rekommenderar jag annars starkt till pannkaka. Med hallonsylt ;)

Va kvar länge i skolan, jag å älskling var kvar å spelade lite extra efter ensemblefördjupningen.
Det är bara jag, Tildur å Katta kvar nu. Det blir alltid så här(men det är ok, I don´t hate you<3<3<3). Men, vi får fortsätta köra! Dan sa att det brukar bli så här i den här kursen. Alla hoppar av. Haha. Men, nu ska vi spela! Jag e as taggad, har vart de fett länge. De ska bli skitkul å vi kommer äga. Så de så. Vi vill Spela. Spelaspelaspela. :)


Igår gjordes de inte mycket direkt. Eller, en del iaf... Jag dammsög faktiskt! Övade lite sång, försökte göra SvC också, gick helt ok. Lämnade in det idag iaf. Övade engelskaglosor till ingen nytta, har förhör på Onsdag.. Eller, ok. De va väl till nytta, men ändå.. Kunde ha gjort nåt annat! Inte för att de tog så lång tid xp
Anyway.
Kunde ha vart duktigare, men nej. Gick å handlade i mina fina kängor. Käkade och kollade på den enfaldiga mördaren. Måste säga att det var väldigt långt från vad jag förväntat mig! Jag tror att jag tyckte den var bra.. Men det tog väldigt lång tid innan jag kom in i den och förstog vad jag skulle förvänta mig. Behöver nog se den igen för att verkligen kunna uppskatta den. Men bästa filmen som gjorts under 1900-talet vet jag väl inte om jag tycker det är(Den hade tydligen utsetts till det av några snubbar...). Men mycket fin historia.

Somnade till little miss sunshine. Den är så fin. Men allt jag kunde tänka på när jag såg "Dwayne" var Taking woodstock. Han hade en liten roll som världens flummigaste hippie, helt underbart! Men han har blivit så gammal!! Haha. Fint iaf.
Filmen var för övrigt helt underbar och jag rekommenderar den starkt till alla! Ville inte att den skulle sluta, den kändes inte som 2 timmar!! Fantastisk. Verkligen. En super fin kväll, trots förkylningen(som är lite bättre nu förövrigt). Jag tog med te :)

Nä, nu e jag trött.

Kommentarer
Postat av: Saratzki

Vad bra att ni fortsätter spela. Ni är grymmast! <3

2009-09-22 @ 19:55:23
Postat av: matildaaaaa

är det okej om vi är era groupies istället?

2009-09-22 @ 21:29:19
Postat av: Stinsen

Ja Matilda, det är HELT ok ;)

Du är grymmast rara sara<3

2009-09-23 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0