Prov imorrn!!

Det är första september idag. Ny månad. Känns som det var länge sen det var en ny månad sist.
Nu är det höst på riktigt.
Dom skördar för fullt, det luktar mogna äpplen från trädgårdarna och det är becksvart vid 9.
Helt plötsligt.
Bara sådär.
Det gick så fort...

Imorrn e de teoriprov. Känns bra. Vill bara få det gjort nu. Hatar att vänta. Jag är redo. Ska bli så sjukt skönt att få det överstökat. Hr ju pluggat för det här hela sommaren, en sten kommer falla från mina axlar. Tror uppkörningen kommer kännas lättare om jag klarar det här.
Faktumet att jag är så säker gör mig faktiskt lite osäker. Tänk om det kommer helt nya frågor jag aldrig haft på nåt jag inte kan så bra? Tänk om jag inte klarar det? Vill inte vara för självsäker liksom...
Men jo, jag kommer klara det. Är inte särskilt nervös.
Ska bara bli så jäkla skönt.
I Söndags gjorde jag inte mycket. Pluggade teori, bloggade, hämtade min cykel, packade...
Åkte till skolan i måndags, träffade Emilia på bussen. De va nice, snackade om lördagen, hon påminde mig om lite pinsamma detaljer ;) Åkte 7.55 så de va inte så mycket spöken...
Va en nice dag. Snackade me Muprarna på Sk.V. Skulle blivit indelade men de va strul så de bestämdes att vi skulle delas in vecka 40 efter att vi spelat upp låten vi skrivit. Så vi har tills dess på oss att skriva den o tänka sättning o vision. Å jag e ju klar så de e ju rätt chill... ;) Trummorna va kul, fick lära mig världens enklaste fill(fast de va inte lätt första gångerna...hehe) o sen ska vi börja me lite pop/rock :)
Efter de var det äntligen dags för ensemblefördjupning! Har Dan i de med. Känns både bra å dåligt... Bra så länge inte jag spelar trummor xp Vi hade ju typ inte bestämt nånting över huvudtaget men han tog de väldigt coolt. Kändes skönt. Vi behöver ju en häst spark i röven som detta för att komma igång. Kan ju aldrig bestämma nåt annars..... Vi e så dåliga. Men nu spelar vi! Så JÄKLA kul!!!! Hade ju mycket vilja men även förnuft. Vi kommer inte kunna spela allt de vi vill. Så vi bestämde fördjupning: pop/rock o började med Marit Bergman :) sen rymmer ju den genren väldigt mycket bra musik, vilket ju är en stor fördel. Sen, när vi blivit duktiga, kan vi ju ta lite röjigare grejer ;) E så taggad. Äntligen spelar vi.
Slutar ju därför också skitsent på måndagar, 16.50. Men de e ju kul så de gör inget. När jag äntligen kom hem hade älskling lagat supergod middag!<3<3<3 Blev så himla glad, de va så fint. Dessutom va jag skithungrig.
Sen bara gosade vi HEEEELA kvällen. Å kollade L-word å ja gjorde ett teoriprov.
Idag hade man bara en lektion, Sv B. Va intressant faktiskt, Agneta e faktiskt ganska bra. Hon är inte Pia, men hon är bra. Sen va de lååååång lunch. Smockat med folk, jag å Ida fick käka inne på 0an. Fattar inte hur dom tänker när dom tar in så många elever! De blir ju fler i dom andra skolorna också liksom... Helt värdelöst. Jäkla vinstdrivande aktiebolag. Kapitalistjävlar! ;) Men de va lite mysigt å äta där, fast man inte får egentligen..hihi.
Satt å mös med folket, sen gick jag till min Sk.V lektion å sa: Jag kommer inte. Ljög lite å sa att ja skulle till doktorn. Förlåt. Hon verkade faktiskt lite orolig.... De va inte meningen. Skit samma. Jag kanske bara har lite flatlöss, hahaha xp
Sen åkte jag till Uppsala för dubbel körlektion. De gick väldigt bra. MIssade liiite på 2 skyltar, annars väldigt nöjd. Om man bara kan köra så på uppkörningen så.....
Bussen va packad med spöken. Träffade Jonte också, lite pinsamt efter helgen. Hehe. Skrev de rader som saknades på min låt. Bussar e bra.
Sen har jag bara pluggat, sett rapport, promenerat och ätit god paj.
Imorrn ska jag å Ida ut å äta. Mor bjuder som grattis till körkortet till Ida(å lite firande av mig blir de ju, om jag klarar det...)
Ska bli mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0