Today is a good day.

Bergochdalbanedag idag. Fick ångestattack innan sången. Kunde inte göra läxan igår. Kunde inte göra den innan. Kunde inte göra den idag. Kunde inte gå till henne och säga att jag inte gjort den och prata om varför jag inte gjort den. Orkade inte. Klarade inte. Tänkte tvinga mig själv att gå, man gör det ju alltid värre än det är. Många gånger hag jag haft ångest för en lektion, gått dit och det har gått jättebra. Men jag kunde inte. Jag gick ut genom dörrarna men vände innan jag hunnit gå 10 meter. Kunde inte. Gick tillbaks in. Fick skuldkänslor för att jag skolkade. InSå lektionerna blir ju så personliga. Men det var ju just därför jag inte kunde gå.
Skrev iaf ett sms så hon inte satt å väntade i onödan.
Ska förklara nästa vecka.

Mötte fina vänner som kramades.

Lugnade mig. Kändes bättre. Såg det fina vädret. Kom på att vi skulle gå på promenad på KuHin.
Hade kul på lunchen. Underbara vänner<3 Blev glad. Betedde oss som 12åringar och pratade snusk och gav varandra vackra namn... ;)

Tilda kom till KuHin. Promenaden gav salighet som i gamla dar. Helt underbart. Älskar den skogen. Blev så lugn och lycklig. Helt underbart. Jag behövde verkligen det. Rätt sak, rätt tid, rätt plats. Allt föll på plats.
Så vackert väder. Helt underbar dag. Perfekt temperatur. Förra året insåg jag att hösten, eller rättare sagt, slutet på Augusti, September och början på Oktober är min favorittid på året. Men jag har ändå känt att jag älskar sommaren, sol och värme. Men jag tror det mest vart för att jag alltid gjort det. Jag är inte säker på att jag gillar hetta så himla mycket. Den här sommaren va ju inte nån pangsommar direkt. Kan liksom inte säga att jag vart ledsen över det. Och när det va jätte varmt och fint kände jag bara press att jag måste ta vara på dom vackra dagarna men när jag ar ute så njöt jag inte. Jag tycker idag var perfekt. Lagom.
Sen älskar jag ju så klart våren. För att allt man saknat under vintern återvänder. Ljuset, framförallt.
Skulle nog ranka så här:

1. Höst.
2. Vår.
3.Sommar
4.
5.
6.Vinter.

Religionen var också bra, som vanligt. Jag gillar Åsa. Softa lektioner men man fattar varför, man lär sig saker. Hon e nice. Hon fattar.

Drack chailatte i väntan på nollningsmöte, fjollade runt mer.
Nollningsmötet va nice. Kändes som vi kom nån vart. Jag ska hålla i aerobics stationen ;D Matilda me. Vi ska va så fina! Ska bli fett kul, sjukt taggad! :D



Har ju inte bloggat om uppkörningen. De gick ju inte så bra. tråkigt å faila på så små saker. Hade nästan känts bättre å göra en riktigt stor tabbe. Nåt man inte brukar. Vet inte.
Mest jobbigt å ha det kvar. De suger så mycket fokus, energi och ork att ha det i bakhuvet. Vill bara kunna släppa det. Kommer nog få en tid väldigt snart dock. Skönt. Vill bara klara det.
Klarar jag det inte nu vet jag inte om jag orkar hålla på. Då tar jag det i vår eller nåt. Får se.
http://www.youtube.com/watch?v=aW-FFyoh7vE

Kommentarer
Postat av: mens-mats

aerobics!!!!!!!!! har kommit på en till låt. Girls just wanna have fun!! o visst är det det enda vi vill! det är precis vad vi ska förmedla!! yiihaa!

2009-09-11 @ 15:54:42
Postat av: Stinsen själv

Haha, underbart!

2009-09-11 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0