Helgen

Så var det måndag igen. Har knappt kännts som helg eftersom man var i skolan lördags också för Rytmus festivalen. Men de va kul! Gick ganska bra för mig faktiskt :) Det var mysigt i fredags också. Vi gick å köpte biljetter till tjejfesten o sen gick vi och fikade. Drog till Forum Nacka å gick i affärer o Ida shoppade loss lite.
Efter festivalen i lördags drog vi först till Orminge för att lämna dragspelet, passade på när man hade skjuts :p, å sen åkte vi in till stan. Letade tusen år efter en parkeringsplats å sen efter en resturang å alla va jätte hungriga, haha. Men det blev bra till slut. Jag och Ida hade tänkt gå på bio sen för familjen skulle hem, men det blev lite sent för det. Vi drog till Wollmars istället, och vilke satt där? JB o Gustaf, haha. Sen kom typ 10 rytmusare till. Galet. Men de va sjukt trevligt, bra förfest! Sen röjde vi på tjejfesten med tilda. Dansade, kollade roliga flatorm och lyssnade på Mariette. Hon va jätte bra :) Hon kom ner till oss dödliga sen men älsklingen vågade inte riktigt gå fram<3 Men det blir väl fler gånger.

Blev överraskad av hur många "vanliga" tjejer som va där. Älskar det. Folk man aldrig skulle tro va gay om man såg dom på bussen liksom. Härligt. Sen slutade kvällen lite dåligt med att Tilda blev utkastad. Jävla krogvakt som trodde hon va aspackad. Vägrade lyssna också. Hur tänker man när man kastar ut en tjej som har sina kompisar kvar och man tror hon e aspackad? "Hej varsågod att ta dig hem själv nu!". Pucko. Men det var som det var så vi drog till Donken o fyllekäkade lite innan vi drog hem. Kom hem vid 4 ungefär och va helt döda x) Hade ju vart igång hela dagen liksom och vart som i en bubbla.
Och efter detta är jag nu pank också. Spenderade mina sista pengar på sprit. INTE BRA! Haha.

Igår var vi tvungna att gå upp vid elva för att en brud skulle komma å kolla på lägenheten. Blääää!!! Mådde inte s toppen när klockan ringde. Hade sovit 7 timmar o va lite bakis.. Men det gick över ganska snabbt. Var hur fint väder som helst så jag käkade frulle på balkongen. Så himla skönt! Städade lite också.
Dom som kom o kollade var inte riktigt som vi trott. Tjejen va skåning o modellutseende medan killa va från LA(!) och va sjukt tattuerad. Såg ut som nån från LA ink eller han från tattoo highway. Blev nästan lite starstruck på nåt sätt, hahaha. Fånigt, jag vet. Men han var nästan lite för cool.

Sen har jag tänkt på en grej. Varför är sånna coola killar typ ALLTID ihop med fjortisar/bimbos/stereotypa/"snygga" tjejer? Fattar inte grejen...

Sen gjorde Ida SvC hela dagen o jag hjälpte till resten av dan... Myste lite på kvällen iaf :) Så. Man skulle behövt lite mer helg. Men jag hade iaf sovmorgon idag o ingen nuko. Satt ute i solen o myste istället. Underbart.

Resten av veckan är så sjutk osäker. Ger mig nästan lite stresskänslor fast det är ju helt onödigt egentligen. Eftersom den där himla vulkanen på Island bestämde sig för att få utbrott förra veckan så vet vi fortfarande inte om vi kommer komma till Disneyland. Tråkigt om vi inte gör det... Då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Men men. Tänkte utnyttja min ledighet iaf om det blir så ;)

Imorrn är det i alla fall "friluftsdag" så vi ska väl hitta på nåt mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0