Hemma

Så. Nu är det looov! Men jag sitter med svenska C... Vill bara ha det klart ju! Men det är så himla segt. Känns som jag hållt på med det här forever... Bajs. Blir verkligen aldrig klar. Men men. Annars är det skönt att vara hemma å softa. Ska ta en paus från bajset å läsa Woodstock som jag fick av älsklingen i födelsedagspresent :D
Va sjukt trött igår alltså. har vart det hela veckan iofs. Känns som jag aldrig hann ta igen mig efter helgen. Kom ju hem till våla vid ett, vilket var galet skönt! Det var tydligen 2 pers på kuHin x) Men iaf så hade jag tänkt göra tråkiga grejer då så jag hade det gjort men jag orkade verkligen inte... Men på kvällen blev jag pigg. Var så otroligt vackert vårväder o ljust ända till åtta! Lycka. Min kropp o hjärna hänger verkligen inte med. Jag tror klockan är 16 när den är 18, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0