Mysdag

Har levt över mina tillgångar idag, men det har varit awesome! Har köpt två klänningar från Beyond Retro - en svart med dinoasaurier(hur episkt är inte det?!?!!! Dessutom är den skitsnygg skräddad modell) och en lila/blå som jag nog ska ha på studenten :D Lite tajt är den, men va fan. Den är underbar. Så glad att vi gick dit. DEt var så himla mysigt också. Jag Tilda och Sara sprang runt och hade kul medans Ida la pussel, haha. Sen gick Sara hem men vi andra gick till Judits också en sväng och kollade men det fanns inget klockrent så jag körde på. Ringde mor och fick lite bidrag ;)

Så himla underbar dag allmänt. Sket i sången imorse för jag pallade verkligen inte, och jag har inte skolkat så mycket...(fast jag kom på idag att jag råkade skolka ARLen igår! Hade ju ingen svenska o jag glömde att vi ens hade ARL..haha) Så jag "försov" mig. Det var väldigt skönt. Va jätte fint väder igen också så jag tog bara min kavaj. Tyvär blev det mulet senare å ganska kallt, men det får man ta när man är våroptimist! Bajs att det ska bli mulet på fredag bara :( Vi som skulle ha picknick!.. Skit. Men vi får va på vårt golv istället :) Mösspåtagning! Helt sjukt. Det är oförståeligt att det är drygt en månad kvar nästa vecka. Sjukt i tell you!

Köpte The Arks nya skiva idag också! Det var så roligt, kände mig som en liten stina igen. Entusiastisk och nästan lite pirrig inför köpet. Och jag hade inte ens planerat det! Tänkte igår att jag kanske skulle köpa den när jag såg att den fanns med tidning på pressbyrån(sell outs.. Men det är en hård värld.) och idag bara gjorde jag det. Kändes som när jag var besatt. Det var en härlig känsla.

Efter att jag köpt mina fantastiska klänningar gick vi till Sophies och var nostalgiska. Massa mys. En vanlig Onsdag. Som livet ska va.

Imorrn är det nationella. Har inte direkt förberett mig, pallar inte.. Får väl se hur det går.
Orkar inte riktigt bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0