Sommar

Idag var det sommar. Så underbart. Varmt och soligt, blommor överallt! Vill ha det så varje dag. Efter skapande, när jag egentligen skulle slutat, gick jag å Tilda runt i bara T-shirt, köpte glass och satt ute i solen. Glorius. Men nu är det molnigt igen... Oh well.

Hade ingen svenska idag iaf. vilket var as skönt, sovmorgoooon! :D Men sen hade jag desto mer på eftermiddagen. MAsterclass med sången. Rätt tråkigt... O sen var det rep. Ida Bang var med idag vilket gjorde det roligare. Tror det kommer bli riktigt nice!! Kom hem sent till min älskling efter det<3 Nu har jag bara degat bort kvällen, sjukt trött...

Är så himla skönt att det inte är så mycket att göra nu att jag kan dega bort kvällen, men det känns som lugnet före stormen. Som att jag borde göra saker nu, typ svenska C, så jag inte får skitmycket sen. Men det gör jag inte...

Sista veckan på april. Galet. Det går för fort. Och långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0