18e

Stockholm o the ark imorrn! :D Fast mår lite illa just nu, känns inte så bra :( men jag intalar mig att det är tillfälligt, måste åka imorrn! Annars dööör jag. Får se om mor kommer också, bilen har gått sönder igen... Tråkigt, hade sett fram emot det, men men. Hon pallar väl inte åka tåg, haha. Sen har hon farit så mycket fram o tillbaks till Uppsala för å fixa syrrans lägenhet så man förstår ju om hon inte pallar.
Idag gaddade sig iaf Ida också! Blev superfint! Sen gick vi på stan o fikade på coffeehouse o hade det mysigt. Första gången vi är lediga samtidigt på väldigt länge faktiskt, och en månad till vår 2 1/2 års dag!
Sen tog vi en sväng till Tystberga, fikade, snackade skit o åt mat. Trevlans.
Nu kollar vi på Harry potter o chillar. Hoppas jag mår bättre snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0