Äntligen lugn

Jösses vilken helg det har varit! I fredags var det fredag den 13, jag brukar ju inte ha otur men det var ingen rolig dag. Kaos på jobbet, ingen vila, hann inte äta så när jag äntligen fick gå halv tre(kunde inte säga nej till at gå ut med en tant fast jag slutat..Jag borde sagt nej men vad gör man?) gick jag till Ida och grinade lite, eller ganska mycket, för jag orkade inte gå hem med 1 1/2 timme kvar tills nästa skift. Var helt fysiskt och psykiskt slut. Köpte lite mat och åt, då kändes det lite bättre och att jobba på samragden gick jättebra, var sjukt lungt! Men sen när jag bytt om för att gå hem och skulle ge tillbaks nadiras nycklar så ger jag henne MINA nycklar. När jag precis kommit hem ringer hon. Fan. Dog verkligen! Så det var bara att knalla tillbaks. Åt lite först iaf.
therese kom förbi också å kolalde på film med ida. Själv pratade jag med mamma och sen däckade jag...

Igår var jag ledig iaf. SKÖNT! Men det var galet varmt. Var varmt i torsdags och fredags också men då var det crazy! Höll på att dö. Och jag flängde runt på stan som en galning. Först till OnOff och hämta bilnycklarna som Ida glömt lämna, sen till musikbörsen o köpa gitarrhängare, sen till Maria med pengar, sen till ÖoB, Rusta, o sen till Maria igen å hämta. Sen var man lite trött x) Men det var bara iväg igen å hämta ida och handla. Sen kom micke o hjälpte oss hänga instrument och fixa lite, mycket snällt :) Sen skulel vi städa men det blev mys och prat istället. Damsög iaf, hehe.. Får städa i eftermiddag.

Idag är det också varmt men mest kvavt och äcligt. Blä. Hoppas det blir fint ikväll iaf. när alla kommer :)
Hittills lugnt på jobbet. Skönt efter senaste veckan, har ju vart galet!! vet inte vad det varit med folk...
Men nu är det bara imorrn kvar och sen är jag ledig fem dar om dom inte ringer in mig. Fast jag hoppas nästan det så jag får lite jobb. Tänkte ju åka till våla nästa vecka och va ledig då istället. Mor kommer antagligen i helgen och myser o sen åker jg med henne till våla. Ska bli skönt att pausa lite i hembygden. Välbehövligt.

Nu är det bara 4 timmar tills jag slutar. Då blir det fix o trix, hämta på flygplatsen å sen blir det partyyy!! :D
Fast jag ska ju jobba igen imorrn..hehe. Men man lever ju bara en gång.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0