Augusti

Så blev det augusti också.
Har haft en underbar, rolig, mysig helg igen. Pride kändes lite lame jämfört med förra året. Inte så mycket kul i House och parken kändes lite stor och omysig. Men vi hade kul. Gick på Elisabeth Olsson Wallin utställning, enmans show och lite annat. Hängde med Lotta i RFSU tältet, kollade i stånden, läste QX och kollade lite på artisterna. Paraden var toppen kul, första gången jag såg hela! Jag o Tilda kollade på halva innan vi hoppade in vid hennes kompisar, och sen hoppade jag av där Ida mfl. stog och kollade på resten. Sen fika, vin på muggen, tredje twilight(inte så bra..) och sen hem till Tilda för mys, cider, snittar och kasta gris ;) Underbart mysigt. Gjorde inte så mycket att det inte blev nån tjejfest då(Ida glömde sin plånbok hemma och därmed sitt leg. Försökte komma in på 90s på fredan men det gick inte, så vi ville inte chansa med tjejfesten. Hon tänkte åka hem och hämta men sen såg det inte ut som nån skulle kunna följa med så vi sket i det. Och hade ju kul ändå!)
Och tack Tilda för husrum.

Och nu det är bara två veckor tills vi ses igen!
Allt känns så mycket bättre nu, när vi har setts så ofta.
Bara två veckor jobb kvar också. Jag känner både ångest och längtan inför dess slut.
Kanske vet vad jag ska tattuera nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0