Back to Nypan

Åker tillbaka till Nypan om några timmar med mor min. Tänkte först boka om min tandläkartid imorron men sket i det. Bra å ha det gjort också liksom. Så vi åker ikväll.
Har vart så otroligt skönt att vara hemma. Skulle kunna stanna några dar till egentligen. Men jag måste tillbaks så jag finns tillgänglig för jobb också. Måste gå dit å prata med chefen med..
Har inte gjort mycket dom här dagarna. Stavningskollade o justerade dagboksinläggen på datorn igår och skrev ut lite idag. Vågade inte skriva ut allt, då hade väl pappa fått spader.. Jo, hittade ju min å Idas sms och msn konversation från när vi "talade ut" i tisdags!! Blev så sjukt glad för jag trodde allt var borta. Hade helt glömt att jag skrivit ner allt! helt sjukt. Som en annan värld. Vi var verkligen helt andra personer. Fascinerande. Lycklig. Inte så dåligt med bevaringsmani alla gånger!
Sen i tisdagskväll visade jag broschyren för reseledarutbildning för mamma. Fick fullt stöd. Funderar allvarligt på att göra det nu, men har inte bestämt mig helt än. Mina planer dissades så klart hårt av far igår, men vad kunde man vänta sig... Sen åkte jag iaf till bror min å kollade på film. Han är så söt, vill umgås :) Jiddra inte med Zohan blev det, haha. Inte den bästa filmen som gjorts kanske..
Igår var jag o mamma ensamma hela eftermiddan för pappa var hos anja o satte upp hyllor. Mysigt, länge sen vi var själva här hemma. Malin kom på besök med barnen o fikade, båda har lärt sig gå! Helt fantastiskt, blev superglad! Skönt för dom. Sen var jag ute å joggade 20 min, vilket jag upptäckte är betydligt jobbigare än att cykla träningscykel 20 min... hehe. Sen lagade vi pannkakor :) Jag färgade håret också! Blev väldigt nöjd, även om jag inte tycker den riktigt höll vad den lovade, men så är det ju med henna, man vet aldrig riktigt hur det blir.
Idag har jag bara packat å sett på tv å fikat. Var upp till morfarskrutten en stund med mor. Min tatuering har nästan läkt helt nu också! Skönt, har kliat som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0