En dag

Idag har vart najs. Började med att göra precis ingenting. Eller, ja, jag slösurfade framför datorn och kollade på tv o sen fröken sverige(filmen då, inte tävlingen...haha). Vid ett gjorde jag ett ryck, satte på the ark och tog ner/hängde upp tvätt o lagade lunch. Snabbisar med ketchup, mmm! Det var längesen :p Sen packade jag upp lådorna vi inte tagit i tu med ÄN eftersom vi inte har några bokhyllor. Men nu sket vi i det, vill ju ha fint tills på söndag :) Sen ringde ida och ville att jag skulle springa ner med tops till henne på jobbet för det kliade i örat haha. Men jag cyklade en halvtimme först i alla fall, men duschade i två sekunder för att hinna ner till henne, men sen ringde hon igen för det hade slutat klia, haha. Så jag kunde ta det lugnt. Gick ner till henne, handlade, skaffade Ica kort... Det vanliga liksom, hehe.

Sen var jag sjukt huslig och lagade både lasagne och foccacia, fast var inte klar när älskling kom hem men det var bara ugnen kvar så :) Dessutom skar jag mig fett i fingret, gjorde ooont :( Men jag överlever.

Skulle va soligt idag men det har vart molnigt fram till nu på kvällskvisten. Då blev det sool, åt på balkongen.
Men det blir mörkt så snabbt nu. Helt ok än så länge men jag fruktar framtiden.

Vill verkligen inte jobba imorrn, är fortfarande helt slut efter helgen. Men det är ju slutspurten nu så det är väl bara att bita ihop. Börjar ju inte förrns tre imorrn iaf. så det är ju skönt. Men jobbar till halv tio...
Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0