Home

Nu är jag hemma i Våla för lite rekreation, paus, uttråkning, lov. När alla andra börjar skolan är min kalender i princip blank. Känns otroligt skönt, fruktansvärt konstigt och lite sorgligt. Ovant att inte ha de där första mysiga dagarna när man träffar alla igen, hör vad de gjort under sommaren, har en ny termin, nytt år, framför sig tillsammans. Kollade på gruppfotot från studenten och kände hur mycket jag kommer sakna att aldrig träffa dom här människorna igen. Eller, det gör jag säkert nån gång men inte på samma sätt, inte under samma förhållanden. Då kommer allt vara så annorlunda.
Igår mötte jag mamma i uppsala å vi gick på stan å köpte tyg till vår gungstol. Sjukt länge sen jag gick på stan i uppsala, med mamma sådär dessutom. Mysigt. Fika på storken som vanligt, lite skvaller hemifrån å visa min nya tatuering ;) Sen åkte vi ut å hämtade syrran på jobbet, åkte till massa djuraffärer o köpte kattsand, kattmat osv.(suck..haha. Fick också höra att jag INTE ska skaffa guldhamster. Hon gillar aldrig mina ideer, haha. Men jag tror jag övertygade henne iaf för sen började hon prata burar o visade mig sina hamsterpapper från skolan. Yes! ;) ). Hon ska ju få en stackars katthemskisse hos sig på Onsdag så hon måste väl förbereda. Middag i Årsta centrum, faaancy, haha och tillsist titt på lägenheten. Mkt fint, men ganska kalt.. haha. Vad kan man förvänta sig av min syster? Men det blir nog bra. När hon får upp alla katthyllor, kattkuddar, katt...allt. Men hon är fin min syster. Lite galen kanske, men fin.
Idag ska jag bara göra ingenting. Ska skriva ut gammal dataskriven dagbok från innan bloggen när jag inte orkade skriva för hand. Spännande! ;) Kan ju inte ha den på datan forever. Sen får vi väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0