sol

Idag är en sån där dag. En underbar dag full av glädje, inspiration och möjligheter. Underbart med sol.
Det var vackert väder igår eftermiddag/kväll också och jag slutade ett vilket var awesome. Kände mig ledig redan då. Har nästan långledigt med hela eftermiddagen igår, idag, och förmiddag imorrn. 
Kändes stört att jag skulel ha hela dagen ledig idag. När man har jobbat några dar i sträck blir man så himla inne i det, hade liksom glömt att man kan vara ledig också.

Idag har jag varit duktig men ändå haft det väldigt chill. Handlade och promenerade i skogen. Hittade ett fint träd som jag satt i en stund. Sen satt jag vid datorn, åt lunch och softade innan jag satte på musik och högg tag i dammsugaren och städade lägenheten, diskade och gick ut med sopor och återvinning. Tog en till promenad också och sen började jag med pizzan innan älskling kom hem. Toppen dag.

Känns bra igen på jobbet. Hade en liten svacka där när det kändes tungt att jobba men nu rullar det på.
Har verkligen ett bra jobb. Och det verkar som jag kommer kunna få en del jobb i höst också, dom brukar tydligen ha lite brist på bra vikarier. Men jag måste ju fortfarande ha mer... Men det löser sig väl.
Har ju kören iaf! Ska vara körassistent i Mighty Light som Madeleine startade och där Ingrid är med. Ska bli super kul!

Jag vill verkligen ha en cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0