Tatuerad

Och så var man gaddad igen. Bara sådär. Var inte nervös eller nånting för jag var inte inställd på det. Kom liksom på det på festen och igår tänkte jag knappt på det så jag börjar inte inse det förrns nu. Kändes helt overkligt. Gjorde inte så ont heller. Domnade liksom bort efter ett tag. Var nästan skönt. Vill igen!! Haha. Gjorde mest ont när han torkade mellan faktiskt. Fick nervryckningar i hela benet x)
Men det blev fett snyggt!! Sjukt snyggt. Är väldigt nöjd.
Den är cool.. Yeah.
O jag slapp va själv som jag var lite orolig för först. Ida fick ta lunch vid två så jag hämtade henne så åkte vi ner tillsammans. Yay! Kunde va med en liten stund iaf :) Sen när jag var klar började det ÖSregna. Kul! Jag som skulle gå hem... Gick på stan en stund, träffade både Elin, Lisa å såg Andreas. Liten stad. Elin tipsade mig också om att man faktiskt kan ta BUSSEN hem, något jag inte haft en tanke på, haha. Så det gjorde jag. Lite mysigt faktiskt bortsett från huvudvärken som kom med åskvärmen..


Gud va kul de va i söndags. Underbart och konstigt att ha alla samlade här hos oss. Hade så jävla roligt.
Eftersom Annie bangade så kunde Therese hämta alla med sin bil och köra dom till pizzerian där Ida mötte upp medan jag fixade drinkar hemma ;) Efter halvfailad rundtur svullades det och dracks sjukt sliskiga drinkar by Me, haha. Sen blev det prat och mys, chilinötter, tequila...hehe. Spelade vårt nya filmspel också :p Tänkte först straffa förlorarna i varje omgång med en shot av vinet vi hade kvar från... damtamta... VALBORG! X) Men efter ett smakprov klassades den som riskavfall... Rökte vattenpipa INNE! Nu när vi får bestämma själva :) Pratade massor, spelade Med andra ord, hade rökklubb på balkongen och jag, Tilda å Therese ballade ur lite halvt. Gräsrullning och lekplats ingick. Under tiden halvdog alla andra så när vi kom tillbaks kolla dom på SatC o halvsov haha. Ida var ju iofs ursäktad som skulle jobba dan därpå. Fortsatte med lite snurraflaskan innan alla däckade vid typ tre, utom Therese som cyklade hem mitt i natten, hahaha.
Så igår skjutsade jag Matilda å Sara till Skavsta vid typ halv tio i väldigt stressat och lite bakfullt tillstånd. Trafikfara nån? hrrmm.. Men vi klarade oss alla levande. Väl säkert hemma gjorde jag, Tilda å Katta frukost efter lite filosoferande i sängen. Såg på Harry Potter också :) Sen blev det tomt.. :( Men jag är så glad att ni kom! Och några ser jag ju igen på torsdag för the ark! :D Hade helt glömt bort att det var nu. Kommer bli awesome. Och sen kommer mamsen o myser, o sen blir det våla ett tag. Sweet.
Själv körde jag sen runt lite i jakt på gratis parkeringsplats på stan för att gå i lite affärer. Gick inget vidare.
Åkte hem och degade bort dan istället :p Skulle ju ha jobbat men jag är sjuuukt glad att jag gav bort mitt pass till Felicia! Så jäkla skönt å bara kunna bakissofta hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0