THEARK

Gud va underbart det var med Stockholm, vänner, grönan och The Ark!! Hade verkligen noll förväntningar och dom var så fett bra. Så fina och underbara, äkta och berusande. KÄRLEK! Älskade min tatuering förut, men nu känns det ännu bättre. Dom var så fina och Ola kändes inte så där krystad och tillgjord som sist jag såg dom. Då var han ju typ utbränd så han är väl ursäktad men ändå. Till o med dom nya låtarna var bra live, särskilt Hygene squad som jag INTE gillar på skiva. Grym live! Haha. Dom är så fina. Och mysigt med Bengans, godis o promenad till Slussen med Tilda. Tog Djurgårdsfärjan o sprang runt på grönan. Spelade lite vinst varje gång när katta kom, haha. Litar inte på min tur i spel. När Matilda joinade åkte vi popexpressen också, och kände oss gamla... Mådde illa ju! Haha. Trodde man väl aldrig. Och efter konserten promenerade vi alla in till stan. Trots smärta i fötter av dåliga skor var det ljuvligt må jag säga. Promenad i natten genom stan med underbara vänner. Kan det bli bättre?
Väl hemma hos Tilda blev det pusselläggning tills jag inte orkade mer :p
Igår fick jag leka med Tilda å AnnaKarin i staden, gå i affärer o ha picknick i en "park" haha. Ville inte åka hem, måste ju passa på när man är i staden. Mycket mysigt.
På väg hem från tåget(mamma kom inte ner utan åker med mig tillbaks efter att jag vart hemma istället.) gick jag på upptäcktsfärd igenom skogen. Underbart som alltid.
Min döda telefon ställde till det lite dock. har ju vart ledig hela veckan o har kunnat nås hela tiden, men nej, chefen måste absolut ringa fredag eftermiddag när min mobil är död o jag inte är i Nyköping. Vad är grejen? haha. Får väl ringa på Måndag.

Idag har jag vart på öppen hand, bibblan o lånat bok till far o sökt lite jobb. Mässförmedling och "Mystery Shopper" x) Nu ska jag handla med älskling o sen får vi se om vi pallar ner på festivalen i stan. Om jag känner oss rätt så probably not...

Kommentarer
Postat av: matilda

the ark var det bästaste bäst!

2010-08-22 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0