Bä.

Februari, snart mars, snart vår? Snart student, snart slut på plugg, snart?
Är så galet trött just nu. Är så puckad som går upp 1,5 timme tidigare än nödvändigt, men vad gör man inte för den man älskar? Hon åker ju tidigare med mig så...
Har bara sång idag iaf, skööönt! Men ett mörkt moln har seglat upp på himlen, fett Sv C arbete som är dumt å flummigt å jobbigt... Bajs. Anyhow. Kanske ska klippa mig idag :D Bara toppa iofs men ändå! Det behövs VERKLIGEN! Hoppas dom har tid.
Igår va niiice. Behövde inte spela vår dåliga låt på skapande för simon va inte där, å ida blev väldigt "sjuk" så vi kunde åka hem tiiidigt :) Fast vi stannade till i Forum Nacka först. Gick runt å strosade lite. Mysigt.
Sen blev de träning, jä. Medelpass igen då, samma brud, samma musik x) Har ju faktiskt bara tränat 3 ggr på 3 veckor. Det är väldigt lite. Men bättre än inget? Man ska väl börja lugnt eller?  ;) Känns som det var tusen år sen jag köpte kortet.. Tiden går så fort men är så oändligt lång när man går i skolan.
Har inte så mycket träningsvärk dock. jag gillar träningsvärk, då känns det att man har gjort nåt! Får aldrig i magen eller ryggen, som jag verkligen behöver träna! Men de tar säkert ändå...
Måndagen va också rätt nice. Måndagar är inte så jobbiga längre. Det är väldigt skönt. I höstas var måndagarna så jäkla jobbiga.. Sen skadade det ju inte att jag inte hade nån Eng heller :p Skapande, NuKo o ensemblefördjuping e rätt chill^^
Det är tredje februari och i helgen får jag tårta och presenter. Det är ju iaf inte helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0