Frisk!

Äntligen frisk! Så jäkla skönt å kunna äta igen. Har haft kramp i magen å feber sen i måndags, spydde då också. Har mått så jäkla pissigt :( Åt min första lagade måltid på 3 dar i går kvällst.. Har levt på typ 2 mackor å blåbärssoppa x) Har blivit mycket film å tv, mina lårmuskler känns obefintliga.. Haha! Tänk vad några dagars sängliggande kan göra.. Men det har varit lite skönt också(utom krampen dårå..).

Har vart lite duktig idag också, suttit och sökt jobb på internet. H&M och Indiska måste man tydligen det och man kan på coop och Ica. Har redan delat ut där men jag tänkte va på säkra sidan :p Ia va sämst dock. Massa konstiga frågor som tar tid å svara på, sen får man veta att den ändå bara sparas till Maj.. Tjoho!
Har slängt lite kläder också. 2 linnen och min älskade gråa buffel T.shirt osm jag köpte i ettan<3 R.I.P! La en till T-shirt till myrorna högen också. Jag har blivit så duktig! ;) Bestämde mig förut att jag måste kasta/ge bort minst ett plagg för varje nytt jag köper, och jag köpte ju två linnen på min födelsedag så.. :P

Imorrn blir det iaf skola igen, catching up! O sen blir det Vurma med fina människor och sen Tildas party! Blir nog ingen Irish coffee för mig dock, då blir nog magen ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0