För mycket.

Fick en lätt ångest attack i fredagskväll/natt. Såg att jag fåt brev från kyrkan och det var om taizé. dom ska åka 12-21 juni. 12. Dagen efter studenten. Det går ju inte. Jag försökte och försökte få ihop det, på alla sätt. Men det går inte. Jag som så himla gärna ville. jag ville verkligen verkligen åka. Taizé med gamla gänget som på den gamla goda tiden när vi var Vi. Fan också.
Har börjat komma över det nu. Men ändå. Plötsligt komm allt bara över mig. Måste ha ett jobb. Måste ha en lägenhet. När ska vi flytta? När måste vi flytta? Kommer vi få nån lägenhet? Kommer vi få nått jobb? Allt blir så fruktansvärt seriöst och jobbigt sen. Vill ha den där sista friheten, sista barnsligheten innan allt måste bli allvar.
Men jag orkar inte åka till Frankrike i 9 dar dagen efter studenten heller. Jag vill hinna vila, ta det lugnt, förbereda mig för vad som komma skall. Inse att man tagit studenten. Landa.
Skit också.
Ullet var här idag också, fick lite updates å gav henne hennes försenade present. Mycket trevligt :)
Innan tog familjen en lång promenad i solen. Den var varm. Om man blundade kunde man tro att det var vår, sen såg man snön.
La upp mitt cv på arbetsförmedlingen också. Herregud.
Det blev bra. Färgen. Precis som jag ville faktiskt.
Orkar inte skola imorrn. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0