Home

Så. Hemma i hålan igen. Kom hem kvart i sju för att SL är dumma så vi missade upptåget >< Men men. Har vart en fin dag iaf. Imorrn blir det kalas med sockerchock frukost, presenter, tårta o veg lasagne :) Min låtsasfödelsedag, MYYS!

Melodifestivalen börjar också! Nog för att den förfallit, men det är ju tradition. O man vill ju höra bidragen! Även om jag nästan tycker det är värre att Salem är med än att The Ark va me... Men men. Det är ett säkert vårtecken tycker jag, melodifestivalen. När den börjar rullar veckorna snabbt å vips är det vår!
O idag var det ljust till halv fem :D

Igår va helt ok, ganska chill. Fast jag va så fruktansvärt trött. Ballade ur helt på ARL/live night. Alla va as trötta å det blev bara flum o trötta garvatacker. Fast det var ganska mysigt de me.. Vi handlade, fast jag va så trött och vi inte skulle slösa pengar egentligen, å lagade gooood mat. Sen somnade jag vid 22 x)
De va för att jag gick upp så tidigt i Onsdags. Men vad gör man inte för sin älskade. Jag får ju lite tid för läxor(eller facebook, bdb, blogg mm...) i alla fall. Va sjukt seg den dan. Men den blev mysig. Hängde kvar i skolan å drack Chailatte, sen drog vi till söder. Ida gjorde fuffens å jag toppade mig. Fick tid direkt, dom satt bara å hade inget å göra :p Tog typ 10 min, 200 spänn. Så jäkla bra! Mitt hår behövde det verkligen.... Skönt å få bort allt det slitna. Har inte vart hos en frisör sen högstadiet x) Men mor min har ju hållit efter lite, hehe. Sen gick jag på stan lite, köpte ny henna sort som jag ska testa i helgen, få se hur det blir :p  Mys dag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0