Ensammen :(

Sitter här hemma själv framför datorn. Ida sitter fast i Tystberga, alla tåg var inställda både igår och idag! Helt sjukt ju... Bajs på vädret och bajs på SJ! :( JAg saknar min älskling<3<3

För Matilda tog det lika lång tid att ta sig till skolan som för mig från Våla, och jag blev ju ändå drygt en timme sen! Galet... Tur att jag inte tog upptåget och pendeln iaf, då hade jag blivit ännu senare. Mitt tåg fick kantiga hjul vid en kraftig inbromsning, haha. Kantiga hjul liksom... Fick köra snigelfart från Solna till centralen. Men det var ju vackert väder iaf, alltid nåt å va glad för(även om det klara, sjukt kalla! vädret säkert var en del av problemet..)

Bestämde att vi sak va i Diesel verkstan på vår "realesefest" 15 maj.. Känns inte så jätte kul direkt. Men när vi inte får ha ett ställe med alkoholservering o ingen annan verkar kunnat, hunnit, hitta/fixa nåt annat så är det väl så det får bli. Det är ju ändå bra lokaler. Men det hade vart kul å va i stan... Fatta coolt å va på ´Mose backe eller nåt istället. :( Hade nog tagit det mer seriöst då. Fast det kanske är skönt också. Hade nog haft fet prestationsångest om det vart nån annan stans.

Redovisade min NuKo idag också. De gick fett bra! Tror Birgitta gillade mitt verk ;) Va lite jobbigt först för jag visste inte riktigt själv vad det "symboliserade", men jag är ju smart så jag lät alla andra säga vad dom tyckte först, vilket visade sig vara ungefär vad jag tänkt men inte kunnat sätta ord på. Är väldigt nöjd själv faktiskt. Frågan är bara vad man ska göra med det hela nu? Känner inte för att ha en burk med en trasig porslinsdocka i bokhyllan direkt... Tror jag ska göra den till ännu mer konst och ställa den på stan eller nåt :p

På hålet sökte jag äntligen jobbet hos parkförvaltningen i Nyköping. Sista dagen va imorrn! Såg att jag redan hade missat 3 jobb som gick ut i helgen. Jävla skit! Men men. Så är det. Inget å göra något åt.

Fick sjuk huvudvärk sen, och mensvärk. Himla bajs :( Vill ha min älskling här<3<3 När jag kom ut från affärn halv sex var det fortfarande ljust, rosa fin solnedgång, så det gjorde mig glad iaf :)

Nu ska jag försöka förbereda mig inför SvB skrivningen imorrn. Visserligen bara "Övning" för nationella, men eftersom jag å Ida är i Paris då så e de rätt viktigt...

Blir inget rep imorrn iaf. kl 9 skulle Oskar boka åt oss, då var det fullt! Helt jäkla sjukt alltså. Hata vår skola nuförtiden. Vi böt lokaler, tog inte fler elever, men inte fan böt vi till en större skola! På Munchen fanns det alltid lokaler lediga. Nu är det krig. Hur fan ska de bli nästa år liksom? Då blir det ännu fler! Ärthjärnor. Tur att man inte går kvar då.

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

va trevlig, men den svarta är tyvärr slutsold och det är endas dem vita ,röda och några till som ja har kvar, men är du intresserad är det bara att maila mig så skickar jag över bilder på de som finns kvar .D

2010-02-25 @ 09:50:29
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0