Fredagsmys

Har vart en lång vecka, jag å älsk har vart sjuka sen i Onsdags! Hade nice sånglektion o ångest för bokredovisningen på eng, men de gicfk grymt! Sen åkte jag å Ida till Hallongrottan å kollade på böcker, och sen till Copacabana där vi satt från typ 3-5. Pluggade, läste, pratade.. Såg en "kändis" också, det jobbiga är att varken jag eller Ida kan komma på vilken film hon vart med i!! Det är nån typ barn/ungdomsfilm, det är jag säker på. Det är inte eva o adam, inte hipp hipp hora, inte tzatsiki, inte bombay dreams... Vad kan det VARA??!?!!? Jag blir galen..

När vi åkte från Copa mådde vi båda allt sämre o dog när vi var hemma. Jag mådde fett illa o vi va helt slut i kroppen.. Låg i sängen hela Torsdagen också :( Först fick jag typ panik för det känns som man hamnar så efter när man är borta, men det var faktiskt ganska skönt.

Åkte inte till skolan idag heller, bäst å ta de lugnt så man inte blir sjuk igen. Är inte helt frisk än liksom. Men vi har mått mycket bättre o tog tag i oss själva. Dammsög, diskade, duschade.. Finns det något bättre en att duscha efter att man varit sjuk o legat å svettats i pyjamas? Så jäkla skönt, blir som en ny människa!

Pallrade oss iaf iväg in till stan för att gå på bio med Matilda å Sara. Va ju kvar den här helgen för att umgås, då vill jag ju göra det också! DEt var skönt att komma ut o röra på sig, även om vi inte mådde toppen när vi kom fram.. Men det blev bättre :)
Filmen var bra, men jobbig. Fish tank hette den. Glad att jag såg den, vill nog inte se den igen.
Nu mår vi ganska bra o de e dags för fredagsmys!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0