Månadsskifte

Imorrn är det första februari. Ny månad. Nyår känns väldigt avlägset, januari har varit lång.
Och ändå kort. Februari. Kort månad. Min födelsedag. Snart mars. Snart vår!! Jag längtar.

Kom på att det finns lite luckor i mitt bloggande.
Mani.

Förra helgen var allmänt fin och härlig med fint väder och glädje.

Måndagen(25) var helt ok, ingen engelska så jag behlvde inte åka så tidigt=tjoho!
Älskling däremot failade hårt: trodde hon bara skulle se film på Sv o inte hade Eng så hon tänkte komma senare till filmkunskapen. Det visade sig att det inte stämde, hon ahde både Sv å Eng och till råga på allt blev bussen inställd så hon missade tåget och därmed även filmkunskapen, haha! Stackarn<3
Morgonen var vacker och gjorde mig glad.

Tisdag.. Minns inte riktigt. Fint väder tror jag. Skrev en låt som sög med Simon på skapande x) Annars inget spec.

Kom hem sent i fredags efter bion(handlade först o jag tappade bort mina vantar! :( ), sen gick proppen till spisen så vi käkade inte förrns halv nio, haha x) Sen blev det chokladpudding o tv :)

I Lördags tog vi det lugnt, chillade.. Det var fint väder så jag gick å handlade lite grejer till kvällen då Matilda, Tilda å Joppe(den trogna skaran<3) kom förbi på lite likör"drink", bakade muffins å såg på film. Myys!!

Idag har också vart fint. Vi va duktiga o tog ut pappersorteringen som blockerat i hallen :p Annars mest ångest över insikten att jag fortfarande går i skolan(har kännts som lov eftersom vi inte vart i skolan sen i Onsdags) och faktiskt har läxor att göra.. ARL e BAJS!

Men snart fyller jag år :D

Kommentarer
Postat av: matilda

jag är medlem i den trogna skaran! tjoho! :D

2010-02-02 @ 20:28:23
Postat av: annie

stiiiina!!! ne, jag visste inte det var en låt, alltså den jag har på min blogg! vilken låt då? jag blir ju orolig ju ;)

2010-02-02 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0