Onsdag.

Blev en ganska bra dag idag ändå. Fast jag gick upp aldelens för tidigt för att åka med Ida till skolan. Var där 8.30 istället för 9.55. Men hon är ju så söt, jag är försvarslös<3
Hade lite ångest för sången, men det gick fint. Rätt kul faktiskt. Plus att jag bytt rum så nu slipper jag va i Dieselverkstan! Soft.

Annars känns lektionerna bara så meningslösa. Jag sitter där, och jag hör vad som sägs, men jag bryr mig inte! Har aldrig varit så här seg och omotiverad. Skolan är kul egentligen. Men som sagt, lektionerna....

Är dock fett taggad på att träna!! Fick sån hi9mla lust idag. Man slutar tidigt, har haft en soft dag, vädret är fint.. Vill träna!!! Dessutom kanske Matilda ska träna i Sickla(eller hur? ;p) å då har jag nån att gå med första gången..hehe. Känner i hela mig att jag måste röra på mig. Har massor av energi(den går bara inte att ge utlopp för i skolan..) o är fett pepp. Tjoho! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

jaa men jag vill nog träna i sickla. eftersom att jag inte timar in med nåra kul pass hemma i väsby ;)

2010-01-14 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0