Träning!

Tjoho! Är HÄÄÄÄÄÄR uppe på andrenalin just nu, men börjar komma ner. Va på Aerobics, mitt första friskis o svettis pass någonsin! Haha. De va superkul o helt perfekt träning för en newbie som jag :p Känner för att leva på frukt o juice resten av livet, men vi vet ju alla att det inte lär hända... Särskilt inte som jag införskaffade ett paket Chokladbegär idag. Ska vi tippa 10 min innan jag tar en? Haha x)

Känns sjukt bra att va igång iaf. Glömt hur kul det är att träna.
Va rätt nervös innan dock: vart ska jag? Hur funkar det? Vart ska jag göra av mig själv? Haha.
Men det gick ju toppen.

Har haft en mysig dag annars, ingen sång(anna skulle va i studion hela dagen) så jag hade bara 40 min eng. som började 11.55. Sovmorgon, igen(tjoho!!!), åkte till skolan å käkade å slutade sedan 12.40. Språkades lite med folket för att sedan dra in till stan o göra ärenden. Lämnade bok på Diesel(kom på att jag å Tilda nog skulle lämnat tillbaks våra engelskaböcker för typ en vecka sen..hehe.) o åkte till Medis för att låna samma, fast på mitt kort :p Köpte ett Capo till Tilda också(eftersom hennes försvann i höstas, å jag är seg..). Sen gick jag till Stadsmissionen för att ta en QX till älskling så hon skulle må lite bättre(Har ju vart sjuk sen i måndagskväll!) och hittade samtidigt en T.shirt och ett par byxor! :D Sen köpte jag Chokladbegär, Cheezalls å mjölk i Slusken innan jag åkte hem till min sjuka älskling<3 Trevlans va de.


Igår hände väl inget speciellt direkt.. Stressade till svenskan men kom inte såå sent. Jag å Katta sov mest, vi kollade på Frankenstein x) Somnade nästan på riktigt, det har nog aldrig hänt på en lektion förut, haha!
Fick reda på att jag har gjort lite sämre ifrån mig i svB än jag trott. Känner ändå att jag har betydligt större potential. Men jag var ju så trött i höstas också. Nu känns det mycket bättre. Som jag faktiskt kan göra något. Ordentligt. Bra.
På hemvägen köpte jag Friskiskort också, vilket kändes GREAT! Lagade mat till min lilla sjukling och myste resten av kvällen<3 Bokade bio till idag också för Ida mådde lite bättre, men sen mådde hon sämre igen idag så de bidde inget. Men jag hann ju annat istället. Som Friskis :p
Hade lite svårt att gå upp i måndags. Vi hade massa planer för söndagen: städa, diska, återvinna, göra läxor... Vi diskade. haha. Sen såg vi bara på L-word, film, tv.. Typ. Seg dag. Å vi var lika sega på måndagsmorgonen. Var uppe aldelens för länge på söndagen. Vi satt vid datorn å flummade å höll på. Så kan det gå :p anyway så råkade jag strunta i att gå på engelskan... Kändes väldigt konstigt att skolka. Gick ju hela förra veckan liksom. av bara farten. Började omedvetet med inställningen att gå på alla lektioner. Hade liksom glömt att man kunde skolka så det kändes jätte busigt, haha! Sen känner jag mig mer ambitiös också. Eller snarare som jag har mer ork. Som om den här terminen kommer bli bra iaf, trots förra veckans ångest och negativitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0