What a beautiful day.

Vilken underbar morgon! Helt awesome.
Somnade 22 igår, fett skönt! O vaknade av mig själv 8.15. Snoozade till 9.
Hade gott om tid, åt låång frukost. Ingen stress, utsövd, ingenting på förmiddagen.
Bussarna passade perfekt, vi hann med Älta, till o med rödljusen var med oss idag! Haha.
Jag mår bra och är väldigt glad.
Det känns väldigt bra.
Att lite sömn o lugn och ro kan göra så mycket.

Så himla skönt att inte ha lektioner på förmiddagen! Kommer dock inte kunna träna, finns typ inge förmiddagspass på friskis i Sickla. men men. Längre fram kan man ju göra läxor å bajs. Sen har man bara KuHi å NuKo, vilket är rätt soft, å sist Live Night. Slutar 17.40 men vad gör det om man kan ha så här bra förmiddagar?
Igår var också en bra dag. Kom hem tidigt. Glodde på tv. Satt vid datorn. Inget man måste göra. Bara mys å god mat. Duschade tidigt å tog på pyjamas så det kändes som man skulle gå å lägga sig typ sju x) Men det ledde ju också till att jag faktiskt somnade 22. Hade liksom gått å myst runt å vart inställd på å sova. Det går lättare då. Vi flummade å kollade på American pie. Å sen däck.
Det känns inte så jobbigt att vara i skolan. Fast jag har ju inte haft några lektioner än iofs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0