Dagen

Har haft soft dag idag. Elelr, jag har faktiskt dammtorkat, dammsugit och diskat lite! Men jag har också kollat på film, laddat upp massor av bilder på fejjan, solat, och planterat :) Var jätte glad och pigg i morse, härlig känsla.
Var en handyman från nyköpingshem här också. Han ringde på först men jag vågade inte öppna, haha. Sen rassla det till som om nån försökte ta sig in o jag fick panik! Trodde det var Ida ett tag men insåg snabbt att det inte gick. Kom på då att det kanske var han som skulle fixa kranen i badrummet så jag sprang in på toaletten så jag kunde låtsas att jag vart i duschet och därför inte öppnade, haha. Sen ringde Ida o det var han som vart här, ahn hade ringt sen. Han trodde det skulle vara en nyckel i tuben, men det var det ju inte. Så han fick komma tillbaks, och den gången vågade jag öppna ;) Han lyckades inte fixa felet dock, vilket är sweet för då ska dom byta hela grejen :)

Igår jobbade jag men slutade fyra. Det var hur fint väder som helst så jag tjatade på Ida att vi skulle bada. Så vi ringde Lisa o hon var på och visste ett ställe. Åkte ut i skogen, badade, grillade och rökte vattenpipa. Helt underbart. Perfekt sätt att ta vara på sommarkvällen. Stina var mycket glad. Hur fint som helst var det också. Var där till typ nio! Åkte hem i en otroligt vacker sommarkväll. Stannade till hos Idas päron när vi lämnat Lisa, snackade skit, hälsade på Gimmli som dom var hundvakt åt. Sen när vi skulle åka hem kom en igelkott till deras tomt! Den var ju helblind och halvdöv som igelkottar är så vi kollade på den jättelänge och smög närmare. Tillslut kom den fram och luktade på min sko!! Den va så jävla söt så jag dog, blev uber glad :D
Åkte hem, pratade om död, liv och framtiden och sen däckade vi.

Tisdags då. Började dan med att chilla framför tv o data när Ida gått till jobbet(hon skulle börja tolv men blev inkallad tidigare). Sen tog jag mig, efter några vändningar efter felkörningar haha, till växt och trädgård. Handlade blommor, balkonglådor, krukor o lite annat smått o gott :) Sen åkte jag med lite mellis till Ida på jobbet, snackade skit o blev assugen på att köpa Miazaki box! Älskling va så het i sina jobbkläder<3 hihi
Åkte till Coop bygg o shoppade loss ännu mer o handlade lite mat. Hade planerat att göra nåt mys hela dagen. Det blev aubergine och haloumi burgare i pita bröd, massa tända ljus och mys till älskling när hon kom<3 Sen åt vi glass o kollade lite på gökboet :)

Imorrn är det jobb igen o sen kommer pärona på lördag. ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0