.

Jobb igen imorgon. Hade som vanligt varit skönt med en till ledig dag, en till dag med mys hemma, men det är helt ok ändå. Det kommer sen. Jobbar ju bara fem timmar imorrn också. Det sämsta är tågen. Går inga bra :( Antingen är jag där jätte tidigt och åker alltså härifrån tidigt vilket jag inte orkar. Eller så åker jag så jag har 20 min på mig att gå till jobbet(Stresss!) och måste vänta en timme i uppsala först också... BAJS! Men men. Sånt är livet.

Har det mys här hemma. Gör inte så mycket alls. Väldigt skönt. Det är fortfarande grått och andrum.

Ida har fått ledigt för pride på fredag nu :D Iaf en dag! Hoppas på lördag också.

Nu ska jag fortsätta göra...inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0