Healthy healthy

Så, nu har jag och älskling börjat vårt nya liv! hehe. Hämtade träningscykel hos idas mormor och morfar i tisdagskväll. Fikade hos hennes päron sen och blev kvar över natten för att hinna föra över saker från hennes gammla dator till hennes nya, hon har äntligen fått sin studentpresents laptop! Bestämde i söndags att vi ska sluta äta godis och skräp och nu när vi har cykeln ska vi båda cykla 20 min om dan! Får se hur länge vi pallar...

igår blev en konstig dag. Åkte hem från tystberga vid elva, fixade lite hemma, åt lunch och sen somnade vi! Sov till halv fem, haha. Lagom trötta! Missade å promenad och fika med ingrid, cicci och madeleine i hamnen. Lite tråkigt men vi behövde nog sova.. Sen tänkte vi gå på twilight men vi stannade hemma istället och myste, lagade god mat, glass och bär till efterrätt och sen började vi med träningen!

var ledig i måndags efter jobb hela helgen. Det var fint väder men jag orkade inte va helt hispig för att ta vara på sommaren. Chillade. Läste. Satt vid datorn. Lyssnade på sommar.

I lördags och torsdags var vi lediga och handlade lite nödvändigt och onödvändigt på åhléns och cervera för Idas presentkort oc sen lekte vi med therese :) I torsdags blev det fika på balkongen, bad på helgö(ellerdopp snarare. Det var kallt och moln o regn började dra in!) och sen såg vi på ponyo :) I lördags lagade vi mat och hyrde film, såg Vägen. HEMSK! Usch vilken ångest film, men sjukt bra var den.

Allt bara rullar nu. Det går så fort. Jobbet går bra, börjar komma tillbaks andra ordinarie från semestrar nu så det är lite nya ansikten att jobba med. Känenr lite ångest för i höst. finns inga jobb på arbetsförmedlingen. Vad göra? Kan ju inte plugga, för sent att komma på det nu. Resa? Vart? För vilka pengar?
Hjälp.

På lördag ska vi iaf till stockholm och jag LÄNGTAR! Saknar alla så jävla mycket. Saknar stockholm. Tänker på det hela tiden nu. Att bo där igen. Fast jag ångrar ingenting. Det här var det bästa, och vi har det så himla bra. Hade inte mått lika bra om jag varit kvar i stockholm. Behövde få något eget, få bygga något eget, få jobb och ett eget hem. Jag behöver sakna stockholm, annars skulle jag ändå inte njutit av det om jag var kvar, skulle bara blivit mer blasé. Nej tack. Men nu saknar jag det sjutk mycket så det ska bli underbart att åka dit, mysa, shoppa och sen krogen!! Det ser jag verkligen fram mot. Tilda, jag, annie, kanske matilda. Dansa. Fäst.
Sen drar jag vidare till våla på söndag, är ledig då och på måndag. Åker hem på tisdag för då börjar jag inte förrns fyra. Behöver komma hem lite också. Saknar det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0