Lyckan

En dag i Staden med vänner, fika, prat, Vurma och Wollmars och lyckan är total. Livsenergin påfylld. Det jag behöver. Mina underbara vänner.
Hade saknat stockhom mer än jag trodde. Till och med tröttheten, den tunga. tunnelbanan. smutsen. allt.
Och imorrn börjar Pride, utan oss. Men förhoppningsvis blir det iaf fredag, och lördag för min del. Stad och vänner, igen. Och pride. Glädje.
Idag är det grått och kallt, trettiograder och sol känns mer än en vecka bort. Får nästan höstkänsla. Men det gör mig inget. Behöver variation. Behöver vila. Utan den press solen kan skapa. Att göra något för att ta till vara, bevara, njuta. Nu bara vara.
Sommaren har gått så fort. Om en vecka är det augusti. Man brukar börja tänka på skolan. Jag gör det nu med, men inte på vad som väntar utan vad som varit. Är så splittrad inför framtiden. Vad ska man göra?
Men i vår reser vi!!

Kommentarer
Postat av: matilda

sämst att vi åkte hem när ni drog till wollmars men jag var totalt dygnsur, antar iofs att ni också var det, o hade sovit dåligt hela veckan. bangare jag vet men men. jag längtar så himla mycket till er inflyttningsfest ska du veta! sommarvind <3

2010-07-25 @ 20:18:49
Postat av: Stinsen

Ja, det var tråkigt :( Men jag koommer ju antagligen igen i helgen ju! Vad gör du då? De e ju PRIIIDE! :) Jag längtar också dit, det kommer bli fint. Jordgubbsmjölk<3

2010-07-26 @ 12:26:42
Postat av: matilda

minns att jag lovade minst två "gäng" att vi skulle ses i helgen men sånt där kan ju alltid ändras så vi får se :)

2010-07-26 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0