Recharge

Bläää hatar att va sjuk, särskilt på sommaren. Och särskilt när man missar en hel söndags lön :(
Men men. Mår bättre nu iaf, har vart och ätit massa god mat i Tystberga :) Så imorrn blir det jobb, men på tisdag är jag ledig igen och då ska jag köpa massa krukor, balkonglådor, växtnäring och annat till min balkongodling :D Och äntlöigen besöka Öppen hand, se om man hittar nåt skoj! Pärona kommer i helgen också, ska bli mysigt.

Var helt underbart att vara hemma torsdag/fredag. Ladda batterierna. Hade ju inte vart hemma på över en månad! Undebart. HAde gärna stannat en eller två dar till men plikten kallade, och det var helt ok, jag var bara glad att jag kunde vara hemma en stund. Slappna av. Mysa. Få inspiration och glädje. Det är nåt speciellt med det.
Var i Toften hela Fredagen, Emilia var med och Mobban o Raggan :p Solade och badade massor. Åt jordgubbar och pratade. Fick lite färg. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0