Regndag, mysdag.

Regn. Grått. Tungt. Mysigt.
Fast mina växter är översvämmade och dränkta och jag anar att väderleken har ett finger med i spelet gällande den tryckande huvudvärk jag haft sedan mitten på dagen.
Men det har varit en fin dag. Förutom att jag tvingades upp vid sex har det varit en kort, skön, lugn dag på jobbet. Har haft hela eftermiddagen ledig och har lagat(alldelens för mycket) lunch som jag intog lyssnandes till Andreas Lundstedts sommar prat. Han är en fin man. Sen betalade jag hyran och såg att min första Riktiga lön kommit in. Tjoho! inte så mycket att hurra för kanske, men ändå. Den är där.
Folktandvården ville inte prata med mig så jag såg på tv och surfade lite, plockade undan tvätt, hängede tvätt,satte på ny tvätt och diskade, allt medan jag lyssnade på Eva Dahlgrens sommar prat. Fint, men inte super givande.

Nu försöker jag komma undan att gå ut i regnet för att handla. Ska cykla lite sen.

Åker inte till Stockholm ikväll som vi tänkt först. Fanns ingen lämplig plats att övernatta på och ärligt talat känner jag inte riktigt för att åka dit nu och gå på tjejfest... Är för trött. Och det regnar. Nej, imorrn smäller det! Fast jag vet inte riktigt vad vi ska göra, har dålig koll på programmet. Men det ordnar sig. Om det inte blir allt för regnigt blir det väl Pride park, lite pride house, stan och 90s på kvällen. Sen parad och tjejfest med Mariette på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0