En dag kvar.

Så. Imorgon smäller det. Idag är sista dagen i visshet, sen...vem vet?
Det här har man väntat på nu sen i höstas, sen i våras egentligen.
Och jag som inte ens har insett att det är sommar, juni. Att jag ska jobba på måndag.
Ofattbart.
Det är för stort för att ta in och förstå. Kommer ta lång tid att smälta och inse att vi tagit studenten.
Nu gäller det bara att försöka njuta av varje sekund.
Igår njöt jag. Igår var underbart. Allt höll på att skita sig med förkylning och allt, men jag vägrade låta det stå ivägen för Det Sista. Jag fick ge allt och ha sjukt roligt. Stå på scen och vara lycklig. Så glad att jag fick uppleva den känslan en sista gång innan vi slutar, så jag minns varför jag valde den här skolan, varför jag älskar musik och kan gå ut på topp med saknad i bröstet istället för likgiltighet.

Nu ska vi luncha på Vurma. Vi.
Sen är det slut.

Hoppas bara jag mår bättre imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0