Förändring

Så har det gått en hel vecka sen jag var på Mariebergsgården för samtal med chefen och brandutbildning. Har bara "jobbat" två dagar men det känns som flera veckor. Har hänt så sjukt mycket. Mina tankar kretsar nu kring helt andra saker, känner att jag förändrats bara på den här veckan. Alla nya människor, intryck och saker jag lärt mig. Att det kan gå så snabbt, från noll koll på nånting till att faktiskt börja kunna göra saker själv. Jobba. Veta.

Idag ska jag gå mitt första kvällspass, får se hur det går. Nu bara softar jag, börjar ett. Känns skönt. Blir inte den där måndags stressen och jobbigt att gå upp. Imorrn jobbar jag dag igen och då kanske Ingrid kommer på kortis. PÅ Onsdag är vi båda lediga och ska åka till Ikea och shoppa loss! Hehe. Fortsätta vår shoppingspree som hållt på hela veckan och kulminerade i fredags då vi åkte ner till Åhléns när jag slutat och handlade upp drygt 1000 spänn av idas presentkort, haha. Men det var kul och fint blev det! Men vi behöver ju fortfarande mycket grejer så det blir kul med Ikea :)

I Lördags hade vi ju bröllopsdag. Det var mysigt, fikade bröllopsmazariner, tårta, choklad o massa annat! Bröllopet ar ju hur fint som helst, dog när Daniel inte kunde låta bli att gråta. Så fint. blödig som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0