JAAAAAAAAAAA!!

JA! Vi fick lägenheten! Jag som hade gett upp hoppet... RIngde idag på lunchen, och hon ringde mig samtidigt, haha! Och dom före hade backat ur. Så otroligt skönt. Fantastiskt. Underbart. Vilken lättnad. Och jag har inte ens sett bilderna än x) Men jag liter på Ida och Mikael. Jag är euforisk, fast kan ändå inte riktigt fatta det.
Kanske kanske har ett jobb på G också. Som personlig assistent åt Idas föräldrars kompisars dotter. Om jag klarar av det. Det vore så grymt skönt att ha ett jobb också, och ett sånt jobb! Jag tror inte jag skulle trivas på Ica eller Åhléns. Packa upp varor, sitta i kassan, inne, dag ut å dag in. Nej. Jag vill GÖRA något. Jobba med människor, göra nytta, känna att man gör något meningsfullt, ha varierade dagar, kunna påverka själv. Ja.

Spelade in idag också, gick bra. Förutom att jag totalt glömde en del av texten. Stört fail. Bajs. Men men, det får va så, KANSKE hinner spela in igen, men det känns som så waist.. Hann lägga lite munspel också vilket var nice, men jag skulle vilja ha någon stämma också. Får se om vi hinner helt enkelt.

Nu har jag vart å tränat, är helt slut! Men de va nice, har inte blivit av på ett tag nu. Imorrn ska vi på stan å mysa, ska hämta en båtpropeller pappa har köpt också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0