Lägenhet

Nu är det bara en före oss i kön till lägenheten vi vill ha. Idas pappa var på visning igår. Imorrn vet vi om vi får den. Så jäkla jobbigt! Vågar inte hoppas, men jag kan inte sluta tänka på hur skönt det vore att få den.
Nu ska jag iaf hämta min studentmössa! Det börjar bli verkligt nu, att det snart är slut...
Hade första repet med Louise Hoffsten gänget igår också! Va riktigt kul faktiskt, och jag var inte rädd för männen! Haha ;) Fast jag var ju lite nervös innan... Men det gick väldigt bra, det är ju lite annorlunda att spela med folk som verkligen behärskar sin instrument och kan låten helt innan repen.. No offence mot alla andra, jag är ju inte bättre. Men det var en trevlig upplevelse när allt bara funkade. Ska bli riktigt kul.
Fick, som jag, eller egentligen Ida, trodde, IG på svenskan. Snackade om det igår. MVG på själva texten dock! Men IG för att jag skrev så himla långt. Men det var ingen fara sa Agneta. Är hon osäker får jag bara göra extra uppgift så de e ju lungt.
Kvinnodagen i måndags också. Nån som märkte av det? Inte jag iaf. Borde man uppmärksamma det? Antagligen. Men jag är dålig.
Ikväll ska vi på Jane Eyre på Dramaten med skolan, men först ska vi lämna bok(typ en månad sen, hehe) å hämta idas pass. Trevlans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0